Gå til innhold

Uresponsiv LG 4x ved samtaler

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter oppdateringen til 4.2.1 er jeg plaget med at telefonen lukker skjermen slik den skal når den tas opp til øret, men den nekter plent å slå skjermen på igjen. Selv ikke når jeg trykker powerknappen slår den på skjermen. Det resulterer i at den er nesten ubrukelig. Må ta ut batteriet for å få liv i den igjen.

Siste test gjorde jeg tidligere i dag. Under samtale ventet jeg 1 min før jeg tok telefonen fra øret, og skjermen slo seg på. Så 1 min til, og den slo seg på. Så 1 min til, og den nektet plent. Ut med batteriet for å få lagt på. Vanligvis våkner den til liv hvis motparten legger på først.

Andre som har vært plaget med dette?

Har gjort forskjellige resets, dagen sist gjorde jeg hardreset og wipet cache, men ingen forskjell. Har nesten ikke lyst til å sende den inn siden feilen er så sporadisk. Vil ikke risikere å få den tilbake med konklusjon om ingen feil, og evt medfølgende regning for feilsøking.

What to do...

Kjøpt på Lefdal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var nok en typo, mente 4.1.2.

Etter litt googling var det noen som hadde samme feil som fikk det rettet ved å kalibrere den sensoren som slår av og på skjermen. Gikk inn i hidden menu, og der kom faktisk opp feil på den. Har kalibrert nå, gjenstår å se. Er visst ikke et helt ukjent fenomen. Hvis den ikke blir bedre blir det rollback, for den var definitivt ikke slik i ics.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...