Gå til innhold

Hjelp! Hva er galt med bildene?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bla i gjennom noen bilder på pc'en. Har sett på de før, og de har alltid vært helt fine, hvis du se bort i fra at noen er ufokuserte da. Men da jeg skulle bla gjennom de nå, var noen av de blitt helt rare. Det så ut som det var lagt en sånn "cartoon effect" over dem.

Det er 10 bilder etterhverandre i albumet, av meg og kjæresten min. De var litt ufokuserte, men har aldri vært mer enn det. Og nå ser bildene helt ødelagte ut av denne cartoon effecten. Veldig synd og veldig rart. For det gjelder kun de få bildene av oss.

Har prøvd å lukke windows fotovisning og prøve på nytt. Har prøvd å åpne de et annet bildevisningsprogram, men det hjalp ikke.

Noen som vet hva dette kan være, eller hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det skjedd et hendelseforløp av noen slag før dette hendte, dvs. du har byttet pc, installert noen programmer, automatisk oppdatering av noen programmer, slettet noe, lastet inn flere bilder i nevnte album, etc. ? Eller har det begynt og bli rar lyd av harddisken din.

Du kan også sjekke søppeldunken din for å se om bildefilene ligger der.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Nei, har ikke gjort noe slikt. Har ikke rørt noen innstillinger. Ingen rar lyd fra harddisk. Ingen andre problemer med pc'en i det hele tatt. Filene ligger ikke i søppeldunken.

Åpnet de tidligere i dag, og da var de helt fine. La ned vinduet mens jeg drev med andre ting. Noen timer senere var bildene blitt helt rare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...