[c]hassum Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Er alle Athlon MP ulåste? Kan noen bekrefte dette? Skulle nemelig låse opp XP1800+'en min, og var ikke så veldig langt unna et uhell, så dette prøver jeg ikke på en gang til!:-) Derfor hadde det vårt fint med noen bekreftelser før jeg legger 2500,- på bordet. NB! Fint hvis dere også nevner hvor dere kjøpte MP'en. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 [c]hassum skrev (2002-02-16 03:13):Er alle Athlon MP ulåste? Kan noen bekrefte dette? Skulle nemelig låse opp XP1800+'en min, og var ikke så veldig langt unna et uhell, så dette prøver jeg ikke på en gang til!:-) Derfor hadde det vårt fint med noen bekreftelser før jeg legger 2500,- på bordet. NB! Fint hvis dere også nevner hvor dere kjøpte MP'en. AMD MP får du da kjøpt på Komplett,Databutikken og ja...amd mp er ulåst. [ endret av B|Real den 2002-02-16 16:59 ] Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Tror alle MPer er det ja, bare se på den som satt i serveren Hardware.no testa: http://www.hardware.no/tester/annet/appro/...o/mp1900%2B.jpg Jeg kjøpte min hos databutikken.com i oktober. Denne er av den gamle typen med keramisk innpakning som Athlon (Thunderbird) og Duron har. Har en kompis som også kjøpte MP, denne var på 1,33GHz (1500+) originalt, men alikevel viste det seg at denne var en elendig overklokker i forhold til min. Den klarte bare 1,4GHz stabilt med Alpha 8045 ribbe og samme hovedkort som jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå