matte geek Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg fikk 4 i engelsk muntlig eksamen. Vis jeg får 3er på skriftligen, hva får jeg i karakterkortet? 3 eller 4? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du får en egen karakter for eksamen, og normalt en karakter for skriftlig og muntlig. Dvs 3 karakterer tilsammen. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Dårlig formulering av meg. Jeg tok privatisteksamen og fikk 4 i muntlig. Hvis jeg får 3er på skriftlig hvordan blir da engelsk karakteren. Siden engelsk karakteren fra vg1 er 1 karakter. Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Standpunktkarakteren du har fra før vil bli strøket, og begge karakterene du får som privatist vil stå hver for seg, og slås ikke sammen (dvs du får to karakterer i engelsk på vitnemålet) Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Håper for all del at du ikke skal ta opp norsk skriftlig. 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Håper for all del at du ikke skal ta opp norsk skriftlig. Trengs ikke. Har 5er i skriftlig og muntlig. Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Trengs ikke. Har 5er i skriftlig og muntlig. Vanskelig å begripe det. 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Synd. Hvilken andre karakterer vil du vite om? Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Synd. Hvilken andre karakterer vil du vite om? Har ikke noe behov for å vite om dine forbedrede karakterer. Indikerer ikke på at norskkarakterene dine er forbedret, men totalen av vitnemålet ditt. 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Har ikke noe behov for å vite om dine forbedrede karakterer. Indikerer ikke på at norskkarakterene dine er forbedret, men totalen av vitnemålet ditt. Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå