tomsi42 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Takk for et trivelig treff i dag. Her poster vi smaksprøver av dagens fangst. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Her er noen av mine bilder. Først en liten test av E-M1 og ZD 50-200mm Så har vi en sløret foss Og noen akamister i fri dressur Et forlatt kjøretøy i dårlig forfatning Etter turen så havnet noen av oss på Amundsen for kalde forfriskninger og noe mat (Bangers & Mash). Her en øveøl 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Takk for hyggelig tur! Fine bildet tomsi, jeg likte særlig slørete akamister i fri foss Her er et knippe fra meg: Slørete motlys over høstlig damvegetasjon Sympatisk hund et stykke fra eier Hvis Goya hadde kamera(?) Solens stråler ringer i vann Portrett av fotograf med kamera, og av en uten Balansekunst avlyst pga manglende interesse Selfie! Guttene på broen 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Takk for et hyggelig treff! Ja, dresserte akamister i fritt slør ble bra det Ringene i vann ble ganske så tøft. Likeså selfie'n der du står på kanten av stupet. S for svane Stoppand Speiling 1 Kongen av Dronningfossen Speiling 2 Endret 11. november 2013 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Den anda traff du skikkelig blink på. Spot on på øyet. Flott komponert også. Takk for en trivelig tur. Likte også særdeles godt sykkelen til Tom, selvportrettet til Kai. Her er min fangst. Svanevask Smestaddammen bader i høstsol Holmenkollbakken Skygg unna akamister på tur Ulendt terreng Lilleakerbanen på Skøyen Endret 11. november 2013 av Andreasfe 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skygg unna akamister på tur Ikke rart politiet bevæpner seg når de hører om fotografer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Ikke rart politiet bevæpner seg når de hører om fotografer I hvertfall når denne gjengen herjer gatene Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 mange fine bilder fra dere andre. Selfien til Kai er helt konge; synes også at sløret motlys fungerte bra; her jobbet objektivets svakheter med motivet i stedet for i mot. Av lamas bidrag så liker jeg Stoppand og kongen av Dronningfossen best -det er kongen av linselus også Skyggebildet til AndreasF er skremmende godt - det er lett å kjenne igjen disse tre røverene ... Artig vinkel i ulendt terreng, selv om det kunne vært valgt en mer elegant modell 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Skyggebildet til AndreasF er skremmende godt - det er lett å kjenne igjen disse tre røverene ... Endret 11. november 2013 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Et lite knippe bilder til fra meg. S/H svane Foss ala Pinhole-helvete Hasardiøs fotografering Refleksjoner i glass En glad gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå