Gå til innhold

Hallo "folkens" !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Dette er muligens det fineste pilfinkportrettet jeg har sett, -

uvanlig og fin positur, meget god skarphet og et fantastisk detaljnivå, naturlige farger og en uforstyrrende bakgrunn.

Jeg forstår nesten ikke hvordan du har fått pilfinken til å holde seg rolig og se rett på deg på en avstand som vel må være kort ? ! :)

Virkelig imponerende ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Kult ! den lille vevre skapningen blir plutselig enormt stor og mektig ! nærmest en dommer !

Veldig bra Lisbeth :)

Hei Terje :D

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Så er det da også heldigvis slik her i livet, at den aller minste skapningen, kan vise seg å være den absolutt største og sterkeste. Kanskje dette pilfinkportrettet kan minne oss på det ?

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei, Lisbeth.

Dette er muligens det fineste pilfinkportrettet jeg har sett, -

uvanlig og fin positur, meget god skarphet og et fantastisk detaljnivå, naturlige farger og en uforstyrrende bakgrunn.

Jeg forstår nesten ikke hvordan du har fått pilfinken til å holde seg rolig og se rett på deg på en avstand som vel må være kort ? ! :)

Virkelig imponerende ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert :D

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Haha :D Jeg bare sa til han jeg Albert. "Sitt rolig lille venn, så jeg får tatt et bilde av deg ". Og tenk, så gjorde han akkurat det :D Nei, Albert,, - flaks, og bare flaks! - Men han var ikke så langt unna :D

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Kanskje croppa litt i hardeste laget for skarpheten har tapt litt og støyen har dukket opp..

Men noen ganger går man litt på akkord for å få fram detaljer.

Jeg har jo sjøl levert omtrent kornete bilder av fugl tatt på over 50 meter bare for å få vist fuglen som jeg ellers ikke kunne presentert.

Roar

Tusen takk Roar, for hyggelig kommentar. Helt enig med deg i at dette ikke ble helt vellykket med hensyn til støy i bildet.. Jeg trenger mye trening i etterbehandling av bildene mine. Har ikke helt fått dreisen på alle spakene i PS enda, men - " I`ll pick and learn"

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...