Lisbeth Grendal Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hallo "folkens" ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Kult ! den lille vevre skapningen blir plutselig enormt stor og mektig ! nærmest en dommer ! Veldig bra Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei, Lisbeth. Dette er muligens det fineste pilfinkportrettet jeg har sett, - uvanlig og fin positur, meget god skarphet og et fantastisk detaljnivå, naturlige farger og en uforstyrrende bakgrunn. Jeg forstår nesten ikke hvordan du har fått pilfinken til å holde seg rolig og se rett på deg på en avstand som vel må være kort ? ! Virkelig imponerende ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Kult ! den lille vevre skapningen blir plutselig enormt stor og mektig ! nærmest en dommer ! Veldig bra Lisbeth Hei Terje Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så er det da også heldigvis slik her i livet, at den aller minste skapningen, kan vise seg å være den absolutt største og sterkeste. Kanskje dette pilfinkportrettet kan minne oss på det ? Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Hei, Lisbeth. Dette er muligens det fineste pilfinkportrettet jeg har sett, - uvanlig og fin positur, meget god skarphet og et fantastisk detaljnivå, naturlige farger og en uforstyrrende bakgrunn. Jeg forstår nesten ikke hvordan du har fått pilfinken til å holde seg rolig og se rett på deg på en avstand som vel må være kort ? ! Virkelig imponerende ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Haha Jeg bare sa til han jeg Albert. "Sitt rolig lille venn, så jeg får tatt et bilde av deg ". Og tenk, så gjorde han akkurat det Nei, Albert,, - flaks, og bare flaks! - Men han var ikke så langt unna Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 For et oppsyn - ser rett og slett farlig ut Herlig bilde! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kanskje croppa litt i hardeste laget for skarpheten har tapt litt og støyen har dukket opp.. Men noen ganger går man litt på akkord for å få fram detaljer. Jeg har jo sjøl levert omtrent kornete bilder av fugl tatt på over 50 meter bare for å få vist fuglen som jeg ellers ikke kunne presentert. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 For et oppsyn - ser rett og slett farlig ut Herlig bilde! Tusen takk Torhild for det. Helt enig i, at denne vesle faktisk ble litt skummel i blikket Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Kanskje croppa litt i hardeste laget for skarpheten har tapt litt og støyen har dukket opp.. Men noen ganger går man litt på akkord for å få fram detaljer. Jeg har jo sjøl levert omtrent kornete bilder av fugl tatt på over 50 meter bare for å få vist fuglen som jeg ellers ikke kunne presentert. Roar Tusen takk Roar, for hyggelig kommentar. Helt enig med deg i at dette ikke ble helt vellykket med hensyn til støy i bildet.. Jeg trenger mye trening i etterbehandling av bildene mine. Har ikke helt fått dreisen på alle spakene i PS enda, men - " I`ll pick and learn" Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Henger meg på her ja... Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Henger meg på her ja... Hei Jan Erik Ja, tålmodighet, og øve, øve jevnt og trutt osv Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg