Gå til innhold

Kanskje litt dumt spørsmål da, men Wii U, Xbone eller PS4?


MohWarfighter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha en av dem. Jeg tenker egentlig ikke mye på grafikk, men gameplay. Noe jeg kan spille alene, med venner og familie i timer. Noe som varer lenge i tillegg til at den skal være smart. Takk for svar.

Du er NØDT til å velge utifra spill. ELSKER du mario, zelda, Pikmin, smash bros, monster hunter etc etc (les: Nintendos egne titler) så for all del kjøp Wii U!

 

Om du kun skal ha 1 konsoll så må du da også ta i betraktning om du dermed IKKE er interessert i Battlefield, Halo, Killzone, Forza, GT, GTA, GoW, Ratchet & Klank, Dark Souls, Infamous, Titanfall, (Les: "AAA spill" som du sikkert leser/finner mange anmeldelser av her på siden og på tv-reklame), eller om du er villig til å ta til takke med dårligere versjoner av disse dersom de i det hele tatt kommer ut til Wii U.

 

Velg spill, deretter konsollen som kan spille dem :)

Lenke til kommentar

Jeg trur jeg velger wii u jeg. Skal ikke spille helt hardcore og jeg liker paden. Det blir en annen måte å spille på.

Paden var GENIAL til Wind Waker HD. Planen var å omsider fullføre SS og TP (manglet kun 1 tempel i SS), men tanken på å gå tilbake til "pause-screen inventory management" har foreløpig tatt knekken på den lysten :)

Lenke til kommentar

Grunner til at jeg velder Wii U er: GRATIS online, gode kjente titler som mario, sonic, zelda og pokemon, gamepaden ser FANTASTISK ut, du kan spille spill på bare gamepaden på noen spill og snart kommer noen titler jeg MÅ ha som X, Bayonetta 2, Super Smash Bros og Super Mario 3D World.

Da høres det ut som riktig valg =) Billigst er den jo også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...