MohWarfighter Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Skal ha en av dem. Jeg tenker egentlig ikke mye på grafikk, men gameplay. Noe jeg kan spille alene, med venner og familie i timer. Noe som varer lenge i tillegg til at den skal være smart. Takk for svar. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Da er det spillutvalget du må se på og gå derifra. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Se hva venner har, pris, eksklusiver, konsoll tjenester. 1 Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Tenker på deres meninger. Det er derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Altså, til syvende og sist er det jo din mening som utfører handlingen. Men om du vil ha en mening så kan du ihvertfall ramse opp noen spill du foretrekker, om det blir vanskelig kan en sjanger hjelpe. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Skal ha en av dem. Jeg tenker egentlig ikke mye på grafikk, men gameplay. Wii U. 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Skal ha en av dem. Jeg tenker egentlig ikke mye på grafikk, men gameplay. Noe jeg kan spille alene, med venner og familie i timer. Noe som varer lenge i tillegg til at den skal være smart. Takk for svar. Du er NØDT til å velge utifra spill. ELSKER du mario, zelda, Pikmin, smash bros, monster hunter etc etc (les: Nintendos egne titler) så for all del kjøp Wii U! Om du kun skal ha 1 konsoll så må du da også ta i betraktning om du dermed IKKE er interessert i Battlefield, Halo, Killzone, Forza, GT, GTA, GoW, Ratchet & Klank, Dark Souls, Infamous, Titanfall, (Les: "AAA spill" som du sikkert leser/finner mange anmeldelser av her på siden og på tv-reklame), eller om du er villig til å ta til takke med dårligere versjoner av disse dersom de i det hele tatt kommer ut til Wii U. Velg spill, deretter konsollen som kan spille dem Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Jeg trur jeg velger wii u jeg. Skal ikke spille helt hardcore og jeg liker paden. Det blir en annen måte å spille på. 2 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg trur jeg velger wii u jeg. Skal ikke spille helt hardcore og jeg liker paden. Det blir en annen måte å spille på. Paden var GENIAL til Wind Waker HD. Planen var å omsider fullføre SS og TP (manglet kun 1 tempel i SS), men tanken på å gå tilbake til "pause-screen inventory management" har foreløpig tatt knekken på den lysten Lenke til kommentar
medlem-318254 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tror ingen egentlig, er egentlig ganske fornøyd med de spillene jeg har på Xbox 360 og PS1. Men kanskje om tidene går, så kan det hende, men for øyeblikket, nei. Men blir sikkert kjekt uansett Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg ville sagt PS4 eller Xbox One, først og fremst pga av at de får et mye større utvalg av spill. Kraftigere konsoller også samt at de har masse andre tjenester. Wii U er snart "utdatert" allerede.. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Grunner til at jeg velder Wii U er: GRATIS online, gode kjente titler som mario, sonic, zelda og pokemon, gamepaden ser FANTASTISK ut, du kan spille spill på bare gamepaden på noen spill og snart kommer noen titler jeg MÅ ha som X, Bayonetta 2, Super Smash Bros og Super Mario 3D World. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Grunner til at jeg velder Wii U er: GRATIS online, gode kjente titler som mario, sonic, zelda og pokemon, gamepaden ser FANTASTISK ut, du kan spille spill på bare gamepaden på noen spill og snart kommer noen titler jeg MÅ ha som X, Bayonetta 2, Super Smash Bros og Super Mario 3D World. Da høres det ut som riktig valg =) Billigst er den jo også! Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Da høres det ut som riktig valg =) Billigst er den jo også! Ja det også Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Pc ville jeg ha sagt men hvis du må ha en konsoll så måtte det ha blitt PS4 mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå