-UN9XJG4V Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Hey! Da var det på tide med nytt pc bygg, har satt sammen noen komponenter, men tenkte det var greit å dobbelsjekke her først Skal primært brukes til gaming av de nyeste titler, programering, klokking og noe redigering. https://prisguiden.no/liste/144832 Lurer spesielt på skjerm, har lagt ved Asus PB278Q, siden jeg ønsker en 27" med 2560x1440. Ser den har fått gode reviews, men har vært på markedet en god stund, burde jeg gå for denne eller vente/noe annet? Det andre er SSD, pros n cons? evt. andre. Planen var å bruke 15k ish, men har greid å sprenge det ganske bra! Trenger innspill Endret 10. november 2013 av -UN9XJG4V Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 860W PSU er veldig overkill, spesielt med bare ett skjermkort. Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 860W PSU er veldig overkill, spesielt med bare ett skjermkort. I know, men siden 860 er 20kr billigere enn 760AXi, satt jeg opp det. Sikla veldig på de en stund +kan jo være ok med tanke på Sli selv om det sikkert ikke skjer med det første. Lenke til kommentar
Ashim Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ser bra ut dette!Jeg er også veldig nysgjerrig på skjerm valget. Jeg vurderer selv Asusen, men det er jo mye penger. Utrolig trist hvis noe nytt skal komme ut/prisene faller. Jeg skal følge med her og se hva de pc kyndige sier . Lykke til med bygget Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 27" er veldig stort for det gjennomsnittlige skrivebordet, har en selv som jeg måtte sette til sides å bruke som sekundærskjerm fordi den ble for stor. 24" gir et mye større utvalg og mye greiere priser. 120/144hz skjerm kan også vere greit å ha om du går for å spille nyere spill med høy FPS. har også et alternativ til SSDen du har valgt som er litt billigere med god ytelse https://prisguiden.no/produkt/samsung-ssd-840-evo-250gb-180507 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå