Bricks Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skal fjerne Xp fra en bærbar maskin,denne er levert med gjennoprettings cd(ikke egen cd til XP) Skal ha inn W2000 i steden for. Noen som kan fortelle hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Regner med du greier å legge inn win2000 ? Det er to enkle måter å fjerne det gamle operativsystemet på. Putt i win2000 cd'en og velg installer, formatter partisjonen som det gamle operativsystemet ligger på (C: ) og legg inn win200 der. Hvis du av en eller annen grunn ikke får tømt C: så kan dette løses ved å legge inn et program som heter Partition Magic i windows. Åpne programmet og slett C: Trykk "apply" og restart maskina, så er alt borte Deretter installerer du win2000 fra cd'en, evt fra boot disketter og så cd. K Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ja, jeg er for Partition Magic jeg også, men til den jobben som du snakker om der, så ville jeg brukt Windows 2000 plata, nøyaktig samme måte som man gjør det med XP, bare å trykke enter, slette alle partisjoner også formatere, voila man er opp å kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå