Herr Brun Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hahaha, gjøre det straffbart å få barn? Virkelig? Du er faktisk en enda større barbar enn jeg først trodde. 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Like spinnvillt. Promiskiøsitet =! neglisjering av barn. Synes ikkje det er så gale, barna som blir født burde jo ha rett til ein mor og far som tar vare på dei. Det er jo bevist at guttunger som blir oppforstra av aleinemødre sliter meir enn nokon andre. Fordi at vi er forskjellige og mor ikkje forstår like godt guttebarn. Endret 10. november 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er det du skriver seriøst? Du dømmer alle kvinner her. Hvor er det bevist at kvinner er mye mer overfladiske enn menn? Jeg skriver "generelt", altså drar jeg ikke alle kvinner over samme kam. Men det er jo nå en gang slik. Ta deg ut en tur på byen på et "kjøttmarked" en lørdagskveld. Det er mennene som må "jakte", Med andre ord kan kvinnene bare velge og vrake den kjekkeste av gutta. Neste lørdag er det en annen jente som blir med samme kjekkasen hjem. Lørdagen etter, enda en av jentene. Jentene som ikke får napp hos de kjekkeste gutta, går hjem fordi de ikke gidder å velge "second best" og fordi de har god sjanse neste lørdag. Med andre ord får et fåtall av guttene de fleste jentene med seg etterhvert. De mindre kjekke bare en gang i blant hvis de er heldige. Sjekker man ut hvordan det står til på sjekkesider, er det også ekstremt skjevt fordelt. Jeg kjenner mange både gutter og jenter som har forsøkt sjekkesider (har også forsøkt selv). ALLE jentene, uavhengig av utseende, får e-posten sin bombardert med henvendelser og er på et tonn av dater. Ingen av guttene får, og de må være svært aktive for å få noe respons og kanskje en date i ny og ne. Men er man ikke av de kjekkeste som jentene har fått oppmerksomhet av, så må man bare gi opp. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Fordi at det løser opp familieenheten. Det gir på unaturlig vis kvinner overtaket over mannen. Det er selvsagt ikke det eneste, det at staten i dag gir økonomiske stønader til kvinner som vil ut av forhold har også medvirket med det resultat at barna blir taperne og blir snytt for et noenlunde stabilt liv. At mange menn ikke får barn er vel strengt tatt mer "naturlig" enn det motsatte? AtW Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Synes ikkje det er så gale, barna som blir født burde jo ha rett til ein mor og far som tar vare på dei. Det er jo bevist at guttunger som blir oppforstra av aleinemødre sliter meir enn nokon andre. Fordi at vi er forskjellige og mor ikkje forstår like godt guttebarn. Ikke bare det, de er overrepresentert på kriminalstatistikken og har selv problemer med å danne varige relasjoner. Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 At mange menn ikke får barn er vel strengt tatt mer "naturlig" enn det motsatte? AtW Det er jo flere kvinner totalt sett. Jeg vet ikke hvordan statistikken burde se ut, men at den utvikler seg i feil retning kan det ikke være tvil om? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg skriver "generelt", altså drar jeg ikke alle kvinner over samme kam. Men det er jo nå en gang slik. Ta deg ut en tur på byen på et "kjøttmarked" en lørdagskveld. Det er mennene som må "jakte", Med andre ord kan kvinnene bare velge og vrake den kjekkeste av gutta. Neste lørdag er det en annen jente som blir med samme kjekkasen hjem. Lørdagen etter, enda en av jentene. Jentene som ikke får napp hos de kjekkeste gutta, går hjem fordi de ikke gidder å velge "second best" og fordi de har god sjanse neste lørdag. Med andre ord får et fåtall av guttene de fleste jentene med seg etterhvert. De mindre kjekke bare en gang i blant hvis de er heldige. Sjekker man ut hvordan det står til på sjekkesider, er det også ekstremt skjevt fordelt. Jeg kjenner mange både gutter og jenter som har forsøkt sjekkesider (har også forsøkt selv). ALLE jentene, uavhengig av utseende, får e-posten sin bombardert med henvendelser og er på et tonn av dater. Ingen av guttene får, og de må være svært aktive for å få noe respons og kanskje en date i ny og ne. Men er man ikke av de kjekkeste som jentene har fått oppmerksomhet av, så må man bare gi opp. Jeg kjenner overhodet ikke igjen det du sier. Din egen erfaring på dette punktet er da heller ikke nokk til å hevde at det er bevist at kvinner er mer overfladiske enn menn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 At mange menn ikke får barn er vel strengt tatt mer "naturlig" enn det motsatte? AtW Det stemmer ikkje. Mennesker har opp gjennom tidene stort sett vært monogame, det er først nå det er blitt annerledes. Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg kjenner overhodet ikke igjen det du sier. Din egen erfaring på dette punktet er da heller ikke nokk til å hevde at det er bevist at kvinner er mer overfladiske enn menn. Det er jo slik de aller fleste vet at det er. Kvinnens seksualitet har blitt den dominerende i vesten. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er jo flere kvinner totalt sett. Jeg vet ikke hvordan statistikken burde se ut, men at den utvikler seg i feil retning kan det ikke være tvil om? I "gamle dager", og blant sammenliknbare dyr, så har det vel vært sånn at de på toppen får barn med mange, mens mange på bunnen ikke fikk barn med noen? I den grad "naturlighet" er noe argument, så er det vel den tilstanden som er mest naturlig? AtW 3 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Fordi at det løser opp familieenheten. Det gir på unaturlig vis kvinner overtaket over mannen. Det er selvsagt ikke det eneste, det at staten i dag gir økonomiske stønader til kvinner som vil ut av forhold har også medvirket med det resultat at barna blir taperne og blir snytt for et noenlunde stabilt liv. Hvordan gir det kvinner overtaket? Uansett om det er mannen eller kvinnen som får hovedomsorgen, så får de støtte fra staten. Det er da mye bedre i mange tilfeller enn at barna skal leve med to foreldre som ikke fungerer sammen. Det er ikke ett stabilt liv det. 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg kjenner overhodet ikke igjen det du sier. Din egen erfaring på dette punktet er da heller ikke nokk til å hevde at det er bevist at kvinner er mer overfladiske enn menn. Mulig du er av de heldige med et godt utseende, og er derfor ettertraktet av flere jenter. Jeg har et par kamerater som må sies å være over gjennomsnittet kjekke, og de tror automatisk at alle single gutter får seg et ligg omtrent hver helg om de vil det. Det som trådstarter viser til her, at kvinnene gjerne "gjenbruker" skilte menn, fremfor å velge de som aldri har vært gift (de som har vært gift er generelt sett mer attraktive fysisk sett), underbygger min påstand. 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er jo slik de aller fleste vet at det er. Kvinnens seksualitet har blitt den dominerende i vesten. Hva mener du med at kvinnens seksualitet har blitt den dominerende? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er jo slik de aller fleste vet at det er. Kvinnens seksualitet har blitt den dominerende i vesten. Å ha høy seksuell verdi er ikke det samme som å ha høy partnerverdi. AtW Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Dette var en rar tråd. Jeg hører som kjent til dem som tror at muslimer og andre innvandrere vil sekulariseres og liberaliseres over tid. Det er ufattelig at en (riktignok liten) del nordmenn synes å ville gå motsatt vei... Geir 3 Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvordan gir det kvinner overtaket? Uansett om det er mannen eller kvinnen som får hovedomsorgen, så får de støtte fra staten. Det er da mye bedre i mange tilfeller enn at barna skal leve med to foreldre som ikke fungerer sammen. Det er ikke ett stabilt liv det. Hvordan gir det kvinner overtaket at de kan velge og vrake og om de støter på problemer bare finne seg en annen en på notime? Trenger ikke forklares. Det er forskjell på å barbere seg og å kappe av seg hodet. At folk skiller seg i økende grad er ikke noe som representerer fremgang. Joda, de fleste får nok støtte, men de aller fleste som vil ut av forhold er kvinnen. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Vi kan gjøre det vanskeligare å skilles, det er ein bindande kontrakt. Slik som før. Det går stort sett aldri utover barna at folk forblir gifte, det er nesten alltid foreldrene det handlar om og som går etter sin eigen fortreffelighet. Det er ein mulighet å slutte med slik støtte til aleinemødre, men sikkert ikkje lurt. Mange fedre får i vertfall ikkje lov, så det er i vertfall mykje gale, kanskje at fedre fekk lov til å ta vare på barna aleine kunne hjelpt. Å kriminalisere promeskiøs adferd vil sei å ha lover mot å få barn i hytt og vær, uten å være gift. Hva mener du med at ferdre ikke får lov? Hva mener du at skal ha lover mot å få barn uten å være gift? Skal man arrestere foreldrene og la barna sove på barnehjem da? Dette er jo helt sykt. 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvordan gir det kvinner overtaket at de kan velge og vrake og om de støter på problemer bare finne seg en annen en på notime? Trenger ikke forklares. Det er forskjell på å barbere seg og å kappe av seg hodet. At folk skiller seg i økende grad er ikke noe som representerer fremgang. Joda, de fleste får nok støtte, men de aller fleste som vil ut av forhold er kvinnen. Det der med at kvinner kan velge og vrake osv. Det er bare noe vas, det gjelder like mye menn. Hvor har du det fra at de aller flest som vil ut av forhold er kvinner? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Mulig du er av de heldige med et godt utseende, og er derfor ettertraktet av flere jenter. Jeg har et par kamerater som må sies å være over gjennomsnittet kjekke, og de tror automatisk at alle single gutter får seg et ligg omtrent hver helg om de vil det. Det som trådstarter viser til her, at kvinnene gjerne "gjenbruker" skilte menn, fremfor å velge de som aldri har vært gift (de som har vært gift er generelt sett mer attraktive fysisk sett), underbygger min påstand. Jeg er ikke en mann, men jeg har alltid hatt mange guttevenner og har aldri hørt noen av dem nevne noe i nærheten av disse påstandene som kommer på denne tråden. Virker mer som en tråd hvor menn som har vanskeligheter med å finne seg ei dame, får muligheten til å slenge dritt og lange ut mot damer generelt. 1 Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hva mener du med at kvinnens seksualitet har blitt den dominerende? Med fremgangen av prevensjonsmidler og lignende er det de som har all styringen. Som det også ble påpekt over her med datingsider etc.. det forklarer egentlig det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå