Harald Gjerholm Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jotunheimen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei, Harald G. Valdresflya har vært utgangspunkt for en rekke flotte fjellturer gjennom årene, - og bildet ditt gir et hyggelig gjensyn ! Jeg synes du har presentert en rekke flotte bilder, og jeg kommer til å savne både bilder og kommentarer. Jeg håper du kommer tilbake til AKAM, men uansett, - takk for "laget", og lykke til videre, Harald ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Mange takk Albert. Som du sikkert ser er aktiviteten her sårdeles dårlig for tiden og jeg ser ikke helt vitsen lenger. Legger ut bilder på foto.no og Flickr og det holder egentlig. Her blir det jo bare kommentarer fra deg for tiden noe jeg har satt veldig pris på. Mulig jeg dropper innom av og til men i øyeblikket er jeg litt lei. Takk for mange hyggelige kommentarer. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg sier meg enig med Albert her, Harald. Velkommen tilbake når du har tatt deg en liten pause! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg