Patrick123 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg har hatt en ASUS S56B i 3-4 måneder og alt har fungert helt fint. Smart Gesture, for de som ikke vet hva det er, gjør at du kan gjøre "musekommandoene" på touchpaden ved enten å bruke to fingre til å bla, osv. Det har fungert helt fint, men plutselig i går kveld sluttet hele greia å fungerer. Eller, det ble bare utrolig tregt. Prøver jeg å bla opp/ned tar det 4-5 sekunder før noe skjer, men bruker jeg piltastene går alt som normalt. Det er det samme i dag etter at jeg slo den av og på igjen. Jeg har lest et sted at jeg bør reboote, men betyr ikke det at PC'n min settes tilbake til fabrikkinnstillingene? Hva om jeg avinstallerer programvaren og så reinstallerer den? Men dersom jeg avinstallerer den, vil ikke alle filene (inkludert installasjonsfilen) forsvinne? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Nevermind, fungerer nå, men vet ikke hva jeg gjorde. Jeg dobbelklikket på programfilen, men ikke noe skjedde. Så startet jeg dataen på nytt og da funket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå