sector Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Trenger eg Camera Control Pro for å bruke NX2, når eg skal kunne se bildene direkte på skjermen på macbooken etterhvert som eg tar bilder? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Er ikke 100% sikker på hva du ønsker å oppnå, men Camera Control Pro trenger du hvis du ønsker å styre kameraet fra Mac'en. Hvis du bare skal se bildene etter at de er tatt, trenger du vel bare å overføre de suksessivt med en USB-kabel el.l.? Lenke til kommentar
sector Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Skal kunne se bildene rett etter at de er tatt, på skjermen på mac-en. Det å styre kamerainnstillinger er ikke viktig i det hele tatt. Det går helt fint å gjøre på kamera Tenkte at dersom eg kan gjøre dette uten Camera Control Pro, med bare NX2, slipper eg å legge ut 1500kr (eller hva det nå enn koster nå) for Camera Control Pro. Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ta en titt på Sofortbild. Den er gratis og kan lastes ned fra appstore eller direkte fra utviklerens side: http://www.sofortbildapp.com/ Med Sofortbil, kan du skyte tethered, og lagre bildene direkte på din Mac /Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå