Baguett2 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Anbefaler havregryn for de ekstremt gode og komplekse karbohydrater, fiber og vitaminer og endel sunt fett. Anbefaler mandler for vektøkning, mandler er den beste allround nøtten og har litt av alt, vitaminer og hele pakka, mye godt fett. Tunfisk er vel billigst kr per gram protein, men personlig kan jeg ikke si det smaker godt, jeg måtte kaste boksen, klarte det ikke. Jeg er glad i all fisk, men tunfisken måtte jeg kaste, og det hater jeg meg selv for, for den er bilig og rik på protein. Ellers, så anbefaler jeg løvstek, det er meget rent kjøtt med mye protein. Biff er det aller beste mtp rent kjøtt og mye proteiner, men dog dyrt. Anbefaler kveite også, bruk gjerne cottage cheese ved kveita eventuelt kesam ved kveita. Om du kan dra på innsamling av tørrfisk, så anbefales det. Eventuelt dra til lofoten og stjele halve tørrfisk lageret midt på natta og lagre det hjemme i kjelleren. Det er nesten hundre prosent protein i tørrfisk, og du kan lagre den i evigheter. Endret 27. november 2013 av Baguett2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå