Jentungen2 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Sen kveldstime Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei, Anita. Et flott bilde med et rolig, dempet uttrykk, der den blekrosa himmelen og snødekte fjelltopper / -sider.er det eneste som gir farge, - elegant, stemningsfullt og vakkert ! Komposisjonen er fin, - med litt "frigang" mellom moloen og fjellene bakenfor, slik at betrakteren kan se bebyggelsen nær sjøen, - det gir bedre "målestokk" og perspektiv. Jeg synes versjon 2 er et bedre bilde, da betrakterens blikk ledes rett mot hovedmotivet midt i bildet. Versjon 1 gir meg inntrykk av at avstanden mellom framre bildekant og moloen ER selve hovedmotivet ... . Himmelen har noen litt spennende skyformasjoner, som bidrar til å gjøre bildet ennå mer severdig. Etter mitt inntrykk har du grunn til å være svært fornøyd med dette bildet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Takk for tilbakemeldingen Albert og så nok at ett panorama aktig utsnitt fikk konsentrert motivet og strammet opp bildet, så enig med deg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg