pekki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Når jeg prøver å laste ned noe (i Internett Explorer) får jeg nesten alltid en "runtime error 203" etter en liten stund. og da lukkes programmet (når jeg trykker ok!). Jeg fant ut på nettet at dette var en feil som kom når et program ikke fikk tilstrekkelig med minne. Det er litt lite minne på pc'en (256MB på en Pentium 4 1,6Ghz), men når jeg ser på performance i Task Manager så er det alltid ca 110K Physical Memory tilgjengelig når jeg får feilen. Feilen kommer også noen ganger når jeg bruker DC++. Noen som har noe erfaringer med dette? Mitt system er altså: Pentium 4 1,6Ghz 256 MB PCI133 RAM 10Mbit 3Com nettverkskort Windows XP pro med SP1 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja får det med dc++ jeg og..rare greier har aldri funnet ut hvorfor..glad jeg ikke er den eneste....av og til når jeg bruker DL managers får jeg plutselig J***a lite system resurrser også.....dette skjer kun i win me det er som regel når det har stått på i flere dager, og kanskje gjort mye annet rusk i tillegg som utløser dette hos meg..har selv "bare" 256mb ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå