karasjok Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har Chello+ abo fra UPC,tester ofte hatsigheten på QuickTime sine hjemmesider for film trailere.Leser av på DuMeter : DL 1,06 mbps og UL 0,02 mbps.Hastigheten er veldig jevn,det er gode servere med bra forbindelse? Poenget mitt er,hva er vitsen med å bruke ITavisen`s speedometer når du heller kan måle andre steder? Vet at det ikke er så interessant,men da får du hvertfall målt hastigheten over lengere tid. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tja, ITAvisen sin er raskt, greit, fungerende, kraftig server, enkel å nå, trenger ikke faktisk vente på noe, er på norsk, er mer populær osv osv osv. Hvorfor engang bruke Apple sitt? Finnes sikkert raskere igjen også. slik kan en fortsette en god stund. Poenget er vel egentlig at med mindre man har skikkelig heftig linje så fungerer ITAvisen.no sitt speedomenter. Pluss at du hjelper til på dems månedlige bredbåndsmålinger. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg tester med noe som heter tptest jeg. sw du installerer på maskina du som måler upload/download på tcp og udp. itavisen sin er fin å bruke så andre kan sjekke hva gjennomsnittlig hastighet faktisk er på de forskjellige levrandørene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå