Fanta4free Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 jeg har lurt på en ting som jeg ikke helt får bestemt meg for, er det verdt og kjøpe bf4 på xbox 360 da next gen er rett rundt hjørne? jeg kommer for det meste kun og spille MP og lurer da på om folk kommer til og holde seg litt til denne eller vill de fleste gå over til xbox one når den kommer. vet denne ikke kommer til Norge med det første men fortsat vill den jo komme andre steder og er veldig spent på hvordan MP fremtiden til bf4 vill bli når nexst gen har kommet....noe som har noe mening om akurat dette? Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du får byttet inn X360 versjonen til Xbox One for 150,- kr på GameStop. Såvidt jeg har fått med meg så følger level + ting du har unlocket fra current-gen til next-gen versjonen. Skal i alle fall gjøre dette med FIFA14. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 det kan nå være så, men jeg har ikke planer om og kjøpe xbox one eda da jeg vill vente litt og se hva som skjer pris messig osv Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 det kan nå være så, men jeg har ikke planer om og kjøpe xbox one eda da jeg vill vente litt og se hva som skjer pris messig osv Xbox one vil nok ha samme pris hvertfall 12 mnd etter release neste år Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Xbox one vil nok ha samme pris hvertfall 12 mnd etter release neste år Nå nei, tipper den synker 1000 kr til ogmed november 2014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå