Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg kreft?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Har noe som jeg har trodd var ett sår enda på leggen som kom av barbering i juli, men dama sier at det ser ut som ett misfarget arr. Det er rødt. Kan dette være kreft? Hva kan det være.. ? er vel ikke vanlig at arr blir misfarget.

Har også en kul rett under navlen/rett over penis på størrelse med ett knøttlite drops. Har googla litt rundt, og funnet ut at det muligens kan være brokk? Hva vil det si, og hva gjør jeg? Om ikke, kan det være kreft? er en knøttliten kul/prikk under huden dette her..

Anonymous poster hash: 4ba21...e28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Du har nok fått navlebrokk elns som må fjernes kirurgiskt men det med arret vet jeg rett og slett ikke.

Vil anbefale deg å få en time hos fastlegen og ta det en som har peil.

Lenke til kommentar

Lite sannsynlig i at du har kreft for å si det slik...

det spørs. Mye kommer ann på om noen i familien har hatt det før. Husk at det er en av de vanligste sykdommene i Nyere tid.

Men oppsøk lege, de har som regel peil.

Endret av Bosch
Lenke til kommentar

det spørs. Mye kommer ann på om noen i familien har hatt det før. Husk at det er en av de vanligste sykdommene i Nyere tid.

Men oppsøk lege, de har som regel peil.

Hva er en av de vanligste sykdommene i nyere tid? Hvilken type kreft mener du at jeg muligens har?

Lenke til kommentar

Sannsyneligvis har du utslett, og et eller annet ufarlig, sammen med et lite anfall av hypokondri.

Men uansett så kontakt legen, så får du bekreftet hva det kan være og slipper å bekymre deg unødig.

Det er nok helst noe vanlig og ufarlig, brokk tror jeg ikke du har for det gjør ofte svært vondt og det virker det ikke som du har så vondt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et mindre amatørmessigere svar er at; det er umulig å gi deg konkret svar på dine spørsmål. For å kunne gi deg dette er man nødt til å kunne se deg, ta på deg og evt ta noen prøver av deg. Symptomene du beskriver kan være en rekke ulike ting som er langt fra dine egne antakelser.

Du får bare riktige svar av å oppsøke legen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...