Gå til innhold

Spawn Kill ++ problem

Anbefalte innlegg

Testa litt BF4 nå i natt og liker det så langt......men er ganske så noob :)
Eneste negative .....for meg........er at spillet er lagt opp til at man for eksempel i conquest skal gå i squad.............spiller man solo/egoist så er man dau rimelig fort.
Sjansen for å bli spawn killa er mye større i BF4 enn i forrige spill synes jeg.
Synes også sniping er mye vanskligere enn det var i BF3.
Så et skikkelig noob spørsmål.........
En annen forvirrende ting er at når jeg i kampens hete med mye bevegelser får beskjed av en stemme om at en fiende feks er øst for meg......er det noe kompass som jeg kan orientere meg etter eller?

Må vel bare sette meg inn i gameplay og spille mere........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battlefield har vært squad-basert, og det er samspillet og behov for samspill med squads som gjør Battlefield unikt. Jeg vil anbefale å følge en samlet squad for å få utrettet mest mulig!

Ang. spawnkilling er jeg til dels enig. For min del synes jeg den svarte blackouten vi har ved spawn er for lang og gjør oss veldig sårbare. Dessverre er det umulig å finne et helt sikkert spawnsystem som eliminerer mulighet for spawnkilling.

Da du hører at det er en fiende øst for deg, så er det en teammate som har spottet en fiende og det blir fortalt hvor den er i forhold til deg. Nederst til venstre har du et minimap hvor det også er markert "N, S, E og W". Lærer man seg å bruke minimapet aktivt, så unnslipper man oftere situasjoner hvor du løper rett på fiender!

Lenke til kommentar

Har hendt alt for ofte at jeg blir drept samme sekundet jeg spawner, nesten før det kommer bilde på skjermen. Forståelig om jeg spawner på en i squad som blir beskutt, men burde vært gjort noe med når det spawnes på et capturepoint der plasseringen er mer tilfeldig over et mye større område.

Hender alt for ofte at jeg spawner tilfeldig fremfor løpet til noen på et capturepoint og blir drept før jeg får orientert meg. Spawn områdene er ganske store så det burde være mulig å bli plassert lenger vekk fra motstanderen enn midt i skuddlinjen. :grumpy:

Spiller bare hardcore og har ergret meg litt over folk som ikke klarer å kaste ut medpacks og ammobags, selv om jeg står rett fremfor dem og både skriver og bruker request kommandoene.

Ble litt norsk-engelsk dette. :glare:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

"Spawn områdene er ganske store så det burde være mulig å bli plassert lenger vekk fra motstanderen enn midt i skuddlinjen. :grumpy:"

Helt enig,ville gjort spillet betydelig bedre IMO

Takk alle sammen for tips og innspill :)

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...