Albert Andersson Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 "Jeg prøver den nye bokfinkstilen ... !". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Bokfinkstilen ser absolutt ut til å resultere i et fabelaktig hopp. Skikkelig fraspark, og luftig svev. Blir det telemarknedslag også, så står vel stilkarakterene til 19, 5, 19, 19,5, 19,5 tenker jeg. Veldig morsomt fanget , og igjen, - "jæ skjønnæernte åssen du får `e te" Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Bokfinkstilen ser absolutt ut til å resultere i et fabelaktig hopp. Skikkelig fraspark, og luftig svev. Blir det telemarknedslag også, så står vel stilkarakterene til 19, 5, 19, 19,5, 19,5 tenker jeg. Veldig morsomt fanget , og igjen, - "jæ skjønnæernte åssen du får `e te" Hei, Lisbeth. Tusen takk for hyggelig kommentar og gode karakterer ! Det er enkelt å "få te", - det er bare å trykke på den framre, høyre knappen på kameraet Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Nå ja... Ikke bare å trykke. Jeg ser for meg en god del foring, ventig, lokale hopptevlinger mellom bokfink og meis osv Hilsen Olav Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei du Albert ! Ja bofinkstilen e..... Ha en fin søndag !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Nå ja... Ikke bare å trykke. Jeg ser for meg en god del foring, ventig, lokale hopptevlinger mellom bokfink og meis osv Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig kommentar og korrigering med hensyn til undertegnedes noe forenklede forklaring til "åssen jæ' får'e'te", - Du har helt rett, Olav, - det er venting og venting, - avbrutt av servering, improviserte oppvisninger utført av "kjekkasene" samt hopptevlinger med påfølgende konflikter deltakerne imellom, - der noen og enhver kan få seg en "vinge" ! . Men snart råder fred og fordragelighet igjen, og så er det tid for dagens tolvte bordsetning ... Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Hei du Albert ! Ja bofinkstilen e..... Ha en fin søndag !!!!! Med hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar og fantastiske animasjoner ! Ha en fin søndag, du også. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar og fantastiske animasjoner ! Ha en fin søndag, du også. Vennlig hilsen Albert Andersson. Ho ho Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hadde du truffet fokuest på øyet her...det hadde hevet bilde.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hadde du truffet fokuest på øyet her...det hadde hevet bilde.. Hei, Jan Erik. Takk for konstruktiv kritikk, - det er sånt man lærer av ! Bildet er tatt håndholt på en avstand av 6,7 meter, med Nikon D800 og Tamron 70-200 mm F. / 2.8, på full tele. Mye av fuglen får plass inne i en AF-rute, og den holdt god fart i et random bevegelsesmønster ! Jeg opplever det som flaks når resultatet blir brukbart, og skulle jeg noen gang få full klaff, vil det være som en god lottogevinst. Jeg tar gjerne imot konkrete råd og erfaringstips, - du er mer "dreven" på dette her enn det jeg er ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg