Kenny000 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 EDIT: ---------------------------------------------------------------------------------- Jeg fant ut av hva som er problemet ved å søke litt rundt på nettet. Men skriver en edit her slik at dersom det er andre med samme problemm, kan de se hvordan man ordner dette. Det er visstnok problemer med microwave-tanksen og med noen grafikkort. Virker ikke som om de har noen annen løsning foreløpig enn at man slår av "heat-effects" i options. Link til forumet hvor jeg fant svar på problemet: http://www.cncgeneralsworld.com/forums/top...p?TOPIC_ID=2399 ---------------------------------------------------------------------------------- Heisann! Fikk C&C Generals: Zero Hour i posten i dag fra www.play.com Skulle teste det litt tenkte jeg. (På skirmish) Men etter å ha bygget litt blir hele skjermen svart. Dvs ikke "kontrollpanelet" i spillet, men hele slagmarken. Sjekket om det var noen patch ute, men det var det ikke. Det rare var at når jeg trykket på et annet område på kartet, kom bildet tilbake. Så jeg scrollet mot basen min igjen, men da ble det helt mørkt igjen. Trykket på escape og det hakket noe helt enormt i menyen. Har ikke vært borti noe slikt før, men det gjorde at jeg sitter med en litt skuffet følelse da jeg ikke fikk testet spillet ordentlig. Jeg restarte spillet og startet et nytt men det samme skjedde etter en stund igjen. Noen som tror de kan hjelpe meg? Noen med samme problem? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Warez? bare lurer.... min warez versjon funker fint Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Warez? bare lurer.... min warez versjon funker fint Oi så tøff du er! On topic: Hvilken oppløsning kjører du? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 min warez versjon funker fint Fy Fy Oi så tøff du er! Hæ? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe, går det virkelig ikke ann og lage en topic uten at en eller annen kommer med "warez" svar osv... Begynner å bli litt iriterende Uansett over til topic: Har du sjekket grafikk options i spillet? Prøv å juster litt på grafikken. Litt snodig problem du har :o Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Måtte bare skrive noe siden han begynte med warez... Spesielt siden trådstarteren skrev i linje 2: "Fikk C&C Generals: Zero Hour i posten i dag fra www.play.com" Uansett. Har lest at det er noe tull med ATI og Generals i høye oppløsninger. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke siden jeg ikke har Generals. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Kom nettop hjem fra jobb. Hadde ikke tid til å teste spilletog så mange options da jeg bare fikk testet det en liten halvtime før jeg måtte løpe på jobb i går kveld. Nei, det er forresten ikke warez. Jeg gidder ikke ta bilde med digitalkamera med trynet mitt siden av for å bevise det heller... 8) Kjører med oppløsning 1200x1024x32 i High details. Oppdaget også at jeg hadde på 2xAA og 8x AF, men tror ikke dette har noe å si da denne svarte skjermen plutselig dukker opp. EDIT: Fant denne etter litt søk på nettet: http://www.cncgeneralsworld.com/forums/top...p?TOPIC_ID=2399 Ser ut som om det er fler med samme problem. Løsningen står der også. Det er visstnok problemer med microwave-tanksen og med noen grafikkort. Virker ikke som om de har noen annen løsning foreløpig enn at man slår av "heat-effects" i options. Temmelig tåpelig bug spør du meg! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 C&C Generals: Zero Hour er et krevende spill selv om du har bra grafikkort.prøv og spille det i 1024x768 og ingen aa.. vet ikke hvilken grafikkort eller annet hardware du har i pc din..! bruker du directx 9 ! hvilken drivere bruker du til grafikkortet ditt ? kansje du må reinnstalere driverene .får du opp noe feilmelling eller annet når du spiller det.har du pro i andre spill.. ok. ser ut son du selv fant løsingen... Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 kanskje du kjører for høy oppløsning.. da pleier skjermen å bli svart når du spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå