AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Når er det man merker bivirkningene kommer? og hvilke bivirkninger fikk dere? vær så snill ikke kom med veldig negative erfaring her blir bare skremt Anonymous poster hash: 569ca...e97 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg fikk så jævlige bivirkninger av Zoloft at jeg måtte slutte med det. Fikk vel mer eller mindre alle bivirkninger man kan få av det. Det kan tenkes at det er noe forskjell på menn og kvinner og bivirkninger. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Noen har ikke bivirkninger i det hele tatt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 http://www.felleskatalogen.no/medisin/zoloft-pfizer-565676 Husk at dette er en samlet bivirkningsprofil og at alt dette ikke vil gjelde for deg. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) det er SSRI hva venter du ? du kødder med hodet, tilfører et stoff som forandrer hjernen og ofte blir folk aldri bra igjen etter brukt det.. Du skal i mine øyne være alvorlig sjuk bare for å vurdere bruke det.. Endret 9. november 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg merka ikke en døyt faktisk, men til gjengjeld gikk jeg opp sånn 20 kilo på et år.. Slutta på de i en periode, spiste det samme, samme aktivitetsnivå, vekta sto dønn stille! Starta på de igjen, bam, 10 kilo til.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Står mye om bivirkninger på google Endret 10. november 2013 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 takk men noen som vet når de eventuelle bivirkingene kommer ca? er kanskje mest redd for å gå opp i vekt.. Anonymous poster hash: 569ca...e97 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Madammen bruker de og har brukt de i over 1 år. På henne er det bare positive ting å si. Ingen bivirkninger, men hun blei MYE bedre på depresjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå