Berzerk74 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hei, Er det noen andre som får opp at det er åpne porter når enn kjører testen hos dagbladet? Når jeg sjekker disse portene hos andre (som f.eks Portforward) viser det ingen åpne porter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg mener at denne testen er idiotisk og at man ikke kan ta et seriøst utgangspunkt i en slik simpel test. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 "Du er ikke registrert med noen kjente potensielle sikkerhetshull" Woohoo! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ja, det samme kom på meg... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jess det er snart julekvelden...... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Testen er basert på informasjon fra ett gitt tidspunkt. Den viser ikke ting i sanntid. Har du dynamisk IP adresse hos internett leverandøren din (som de fleste har) så kan det godt tenkes at resultatet du får viser informasjonen fra en annen person som har hatt IP adressen tidligere. Bruker du VPN så viser den eventuelt informasjonen fra VPN serveren. Så den testen er ikke så nøyaktig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Eneste den viser er porten og adressen til webserveren min, dog, den er ment å være åpen, så egentlig ingen trussel akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå