EvilSeagull Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hva er det som gjør HowToBasic videoene på youtube morsomme? Selv har jeg ikke ledd av en eneste av de Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Aner ikke jeg, Har selv ikke ledd av disse videoene, Hvis jeg skal le så søker jeg på noe slikt som funny fails, only in russia eller lignende 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Du kan jo oververe når disse ler: http://www.youtube.com/watch?v=Hm3x0vmnTPY MERK: Jeg liker ikke "Eldre reagerer på X" konseptet, jeg syns ikke de er morsomme. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Du kan jo oververe når disse ler: http://www.youtube.com/watch?v=Hm3x0vmnTPY MERK: Jeg liker ikke "Eldre reagerer på X" konseptet, jeg syns ikke de er morsomme. Huff ja. Ting som dette er grunnen til at folk ikke liker internett! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Grunnen til at vi mennesker ler er fordi hjernen våres ikke klarer å lage en mening ut av situasjoner, noe som muligens forklarer hvorfor det er så lett å få små barn til å le. Dette er en god oppskrift på enkel humor, du har absurde situasjoner med gjentakende signaturtrekk, som i dette tilfellet er egg. Er man forhåndsinnstilt på å ikke le så finner man ikke ting morsomt heller. Så du kan jo prøve å spørre deg selv: "Hva er det jeg synes er morsomt, men som ingen av de jeg kjenner klarer å finne morsomt?". Jeg kan garantere deg at du kommer til å finne mange situasjoner der du er den eneste som ler av noe. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Overraskelse og absurditet er to typiske bestanddeler i humor, og Howtobasic har jo begge deler. Jeg lo ganske hardt av den første jeg så, men dette er kanskje ikke det mest slitesterke konseptet. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Overraskelse og absurditet er to typiske bestanddeler i humor, og Howtobasic har jo begge deler. Jeg lo ganske hardt av den første jeg så, men dette er kanskje ikke det mest slitesterke konseptet. Ja, første er ett stikkord. Jeg lo første gang jeg også. Men egg knusing og hive ting i dassen er ikke akkurat morsomt lengre etter at du har sett det en gang. Og det er så og si det samme i alle videoene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå