Delvis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva betyr det når en faktura er kreditert? Fikk beskjed om det på en mail, at en faktura er blitt "kreditert". Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 En kreditnota er er som oftest et korreksjonsbilag til den opprinnelige fakturaen. Er hele fakturaen kredritert betyr det at betalingskarvet mot deg frafaller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 En kreditnota er er som oftest et korreksjonsbilag til den opprinnelige fakturaen. Er hele fakturaen kredritert betyr det at betalingskarvet mot deg frafaller. Bra! Det var det jeg håpet og regnet med ja, Thanks Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal du kke fortelle hva du slipper å betale? Netcom-regning, elns? Vi venter i voltage... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal du kke fortelle hva du slipper å betale? Netcom-regning, elns? Vi venter i voltage... Tiscali Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hei, holder på med økonomi nå, og har to spørsmål. syntes det var liten vits i å starte en egen tråd når jeg kunne ta det her. Jeg tar GK økonomi på almenfag, og har bøkene IT-guiden for microsoft office 2000, bokmål 4.utgave, utkommet i 2003, grunnboka som hører til og arbeidsboka som også hører til. 1. bakerst i arbeidsboka står fasitsvarene for oppgavene i grunnboka, men jeg finner ingen fasitsvar for oppgavene i IT-guiden 2. hvordan får jeg fram formlene jeg har brukt i excel engelsk versjon av 1997 versjonen ? (office tror jeg det er) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tror du bør starte en ny tråd, ja... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvorfor bruker dere så gammel versjon av office i heletatt? Står det ikke i boken din hvordan du får frem formlene? De skal stå oppe i den linjen på toppen når du har merket riktig rute. Ellers så kan du gå på noe sånt som.. verktøy, alternativer, vis, huk av for formler. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvorfor bruker dere så gammel versjon av office i heletatt? Står det ikke i boken din hvordan du får frem formlene? De skal stå oppe i den linjen på toppen når du har merket riktig rute. Ellers så kan du gå på noe sånt som.. verktøy, alternativer, vis, huk av for formler. det er ikke det jeg mener. på skolen bruker vi ikke 97 versjonen, der bruker vi office 2000 versjonen, men jeg bruker en engelsk 97 versjon. hvorfor jeg ikke bruker 2000 versjonen er fordi jeg ikke har mulighet til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå