AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har nylig møtt en mann jeg liker kjempegodt. Den første daten vår var spesielt fin i forhold til andre dater jeg har vært på. Ble derfor nysgjerrig på å høre hva som er andres erfaringer med fine dater, og ikke minst om det har blitt flere dater etter den første. Denne mannen og jeg møttes en fredag rett etter jobb. Planen var å ta en kaffe, men det endte opp med at vi delte en flaske vin over en bedre middag. Etter dette gikk vi på konsert før han ble med meg hjem (og ja, det ble sex) . Egentlig ganske tradisjonell date, men det jeg likte var at det skjedde så spontant og naturlig. Vi har fortsatt å møtes etter dette, men det er for tidlig å vite hva det blir. Det kribler i allefall i hele meg bare jeg tenker på mannen Anonymous poster hash: 0dd62...38b Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ble derfor nysgjerrig på å høre hva som er andres erfaringer med fine dater, og ikke minst om det har blitt flere dater etter den første. Doesn't matter, had sex. Kvaliteten på daten bør vel, som i ditt tilfelle, evalueres opp mot følelsene du hadde under og etter daten? For å bruke et eksempel, å sitte på i en park og se solnedgangen, kan jo virke som en kjedelig date, men om begge parter har det vanvittig koselig, så er det jo en god date? Heller eksemplet jeg brukte, enn en ellers følelsesløs materiell-storartet date med f.eks 'vannscooting', for å så tenke "Dette var en god venn å henge med". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Film, fantastisk utsikt fra den lille leiligheten hennes, lyn og torden utenfor vinduet som skapte en utrolig fin stemning og den fine kjemien vi hadde. Vi datet i to-tre uker, og det ble plutselig slutt for 6-7 uker siden. Fortsatt ikke helt over henne. Anonymous poster hash: 65fd6...58d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå