SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 den ene har heg glemt passordet til adm-kontoen, har kun limited user. hjelp! og pcen til venninnen mon har xp,og modem, hun kommer på nett i 2 min. da slår pc en seg av og hun får opp: remote procedure,call avsluttet, nt myndighetene... kan noen hjelpe meg? hilsen janne Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 den ene har heg glemt passordet til adm-kontoen, har kun limited user. hjelp! Sånt må du huske på... og pcen til venninnen mon har xp,og modem, hun kommer på nett i 2 min. da slår pc en seg av og hun får opp: remote procedure,call avsluttet, nt myndighetene... kan noen hjelpe meg? MS Blaster? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 takk for det men er det noe å gjøre med? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 takk for det men er det noe å gjøre med? Hvis du orker å lese siden jeg linket til, så... Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ta no for all del å installer et virus program da. nei for all del. det høres nesten ut som at folk er redd for å installere virus prog fortia. de biter ikke skjønner dere joda, også for å forhindre at MSBLAST kommer inn da så ta å last ned en oppdatering fra Windows update også, husker ikke helt hva den heter, men det står på hovedsiden til Windows update. Lenke til kommentar
snobel Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Resette admin passord: Her er en fin utility for og restte passord på administrator kontoen. http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå