smort1 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Oktobermorn' Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Visning 7 og kommentar 1 fra Leif Olsson, ja Svein Magne en god morgenstemning og en god start på dagen i et fint stemningsbilde. Slike himler har det vært mange av på Andøya mot Senjafjellene i det siste God fortsettning på lørsdagen, skål !!!!! Med hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hei, SveinMM. Så absolutt en god start på dagen, dette ! Nydelig blått tusmørke, - nesten så jeg får lyst til å sette meg ned med en kopp kaffe, sette på "Local Hero" med Mark Knopfler og bare sitte og dagdrømme ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Visning 7 og kommentar 1 fra Leif Olsson, ja Svein Magne en god morgenstemning og en god start på dagen i et fint stemningsbilde. Slike himler har det vært mange av på Andøya mot Senjafjellene i det siste God fortsettning på lørsdagen, skål !!!!! Med hilsen Leif Olsson Takker, Leif! God helg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Hei, SveinMM. Så absolutt en god start på dagen, dette ! Nydelig blått tusmørke, - nesten så jeg får lyst til å sette meg ned med en kopp kaffe, sette på "Local Hero" med Mark Knopfler og bare sitte og dagdrømme ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Artig at du nevner akkurat Local Hero! Et av minne favorittalbum fra åtti-tallet. Så filmen, og bare "måtte" ha soundtracket. Har siden dette vært Knopfler-fan (inkl. Dire Straits)... Wild Theme, The mist covered mountains og Going home er mine favorittlåter på nevnte soundtrack-album... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hei, SveinMM. Så absolutt en god start på dagen, dette ! Nydelig blått tusmørke, - nesten så jeg får lyst til å sette meg ned med en kopp kaffe, sette på "Local Hero" med Mark Knopfler og bare sitte og dagdrømme ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Artig at du nevner akkurat Local Hero! Et av minne favorittalbum fra åtti-tallet. Så filmen, og bare "måtte" ha soundtracket. Har siden dette vært Knopfler-fan (inkl. Dire Straits)... Wild Theme, The mist covered mountains og Going home er mine favorittlåter på nevnte soundtrack-album... Hei igjen, SveinMM. De tre låtene du nevner, er også mine favoritter fra dette "udødelige" albumet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg