Gå til innhold

Oktobermorn'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visning 7 og kommentar 1 fra Leif Olsson, ja Svein Magne en god morgenstemning og en god start på dagen i et fint stemningsbilde. Slike himler har det vært mange av på Andøya mot Senjafjellene i det siste :)

God fortsettning på lørsdagen, skål !!!!!

Med hilsen

Leif Olsson :D

Takker, Leif! :)

God helg! ;)

Lenke til kommentar

Hei, SveinMM.

Så absolutt en god start på dagen, dette !

Nydelig blått tusmørke, - nesten så jeg får lyst til å sette meg ned med en kopp kaffe, sette på "Local Hero" med Mark Knopfler og bare sitte og dagdrømme ... ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Takker, Albert! :)

Artig at du nevner akkurat Local Hero! Et av minne favorittalbum fra åtti-tallet. Så filmen, og bare "måtte" ha soundtracket. Har siden dette vært Knopfler-fan (inkl. Dire Straits)... Wild Theme, The mist covered mountains og Going home er mine favorittlåter på nevnte soundtrack-album... ;)

Lenke til kommentar

Hei, SveinMM.

Så absolutt en god start på dagen, dette !

Nydelig blått tusmørke, - nesten så jeg får lyst til å sette meg ned med en kopp kaffe, sette på "Local Hero" med Mark Knopfler og bare sitte og dagdrømme ... ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Takker, Albert! :)

Artig at du nevner akkurat Local Hero! Et av minne favorittalbum fra åtti-tallet. Så filmen, og bare "måtte" ha soundtracket. Har siden dette vært Knopfler-fan (inkl. Dire Straits)... Wild Theme, The mist covered mountains og Going home er mine favorittlåter på nevnte soundtrack-album... ;)

Hei igjen, SveinMM.

De tre låtene du nevner, er også mine favoritter fra dette "udødelige" albumet ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...