z0wr Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hei! Kjøpte meg iPad air som jeg er strålende fornøgd med, MEN, jeg har oppdaget noe som overrasket meg litt.. Når jeg slår av skjermen så kobler iPaden seg fra wifi? Hvorfor skjer dette? Vil gjerne det skal ligge og være tilkoblet Facebook, mail osv hele tiden selv om jeg ikke bruker nettbrettet.. Er dette vanlig i iOS 7? Eller er det en feil på ipaden? har koblet til fra nett, restartet, nullstilt nettverksinnstillinger osv. Ingenting hjelper Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vil annta det er en "strømsparing"-funksjon. Se igjennom instillingene, så se om du kan deaktivere det. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det finnes nok ingen innstilling på det. Jeg tror heller at det bare kan se ut som at den ikke er tilkoblet Wifi. Slik er det på alle mine iPader også, men de mottar alle typer varslinger allikevel. Har du testet å sende en epost til kontoen på iPaden, bare for å sjekke at den tar i mot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå