Dr. Brodsky Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg trenger en ny router for trådløst nett i leiligheten. Jeg kan sånn omtrent ingenting om dette, og har derfor ikke den fjerneste anelse om hva jeg burde gå for. Det jeg trenger er god rekkevidde på det trådløse signalet, pent design (den "må" stå i TV-benken), stabilitet, kunne gi meg 50/10 uten å bli sliten og være enkel å sette opp (via Linux). En skal ikke se bort i fra at det også finnes andre ting jeg kan være interessert i, men dette er i så fall funksjoner jeg ikke vet om (ennå). Når det kommer til pris så vet jeg såpass lite om dette at jeg aner ikke hvor mye en må ut med for å få noe brukbart. Billigst mulig er vel et greit utgangspunkt. Satser i hvert fall på at jeg kan holde meg under 1 000 kr. Takker for svar... Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kommer jo litt ann på bruken din, men kan tenke meg at en Asus RT-N56U vil fungere helt greit for deg... Dual band, Gb porter, ser veldig bra ut og veldig enkel å sette opp og ha med å gjøre... Ligger på 6-800kr i pris... 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Takker for svar. Ser ut til at den kan fåes til 499,- så da er det bare å slå til? Når det kommer til bruken min så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Stort sett 2 PC'er om gangen. Brukes til vanlig surfing, diverse nett-TV, Netflix og litt nedlasting av torrents. Endret 9. november 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Aha, sunket til 499,- ja.. Det gjør det jo bare enda bedre... He... Ja, da ville jeg bare å slått til! Den skal fint håndtere den bruken du nevner her... Tips: Start med å oppgradere firmwaren når du får den.... 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Da var den bestilt! Takk for hjelpen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå