Jon-d Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Påførte Artic Silver 3 mellom CPU og ribbe for et par dager siden, og hele tiden etter har CPU temp ligget rett over 50 grader... Ved load 53-55.(kabinett ca 32-33) Har hele tiden synes at dette var litt høyt, men tenkte som så at sånn er det bare... (cpu er jo litt klokka :wink: ) Følte jeg hadde gjort mitt liksom. cvolt er forresten 1.8 (dvs 1.76-1.78 på dette HK) Nå har det som sagt gått et par dager og når jeg nå kom hjem fra jobb og skrudde på PC ser jeg at det fortsatt er 33 i kabinett, men 42 på CPU... Hva i alle dager har skjedd? Jon Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Goopen har nok fått kjørt seg inn.. men det var da svært så stor forskjell Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 det var stor forskjell ja.. der ser du at AS3 E konge goooP ! Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 http://www.arcticsilver.com/as3.htm : "Due to the unique shape and sizes of the silver particles in Arctic Silver 3, it will take a up to 200 hours to achieve maximum particle to particle thermal conduction and for the heatsink to CPU interface to reach maximum conductivity. (This period will be longer in a system without a fan on the heatsink or with a low speed fan on the heatsink.) The CPU's temperature will drop as much as 2C to 5C over this "break-in" period. This break-in will occur during the normal use of the computer." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå