Olav Leistad Hove Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Se mot lyset! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kreativ bruk av lys og sort/hvitt! Jeg liker måten lyset faller på ansiktet til modellen. Komposisjonen sitter også. Bra! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei, Olav L. H. Lys og skygger modellerer ansiktet på en veldig flott måte, og sterk kontrast gir en fin struktur. Det er nesten "toppkarakter" fra meg, men jeg kunne ønske at iris var mer synlig, - øynene er beskrevet som "sjelens speil", og her blir det litt mye "hvitøye", etter min oppfatning ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Takk skal du ha Maren Elize! Takk til deg også Albert. Helt enig med øyet. Jeg var veldig opptatt at hun skulle se på lyset og lysvinkelen må være sånn for å balansere lys/skygge. men hun kunne ha plassert blikket lenger mot venstre ser jeg nå. Nyttig lærdom! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Nydelig liker den annerledes posituren og at hun ser mot lyset!! Flott! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Takk Tove. Foto = lys, Grafi = tegne. Tegne med lys. Det er moro det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg