anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Jeg sparer til lange negler og er mann. Tar godt vare på dem, så de er ikke fæle slik mange antakeligvis ser for seg. Hva mener folk om lange negler på menn? Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 9. november 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Ufyselig. 12 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Det trenger ikke være ufyselig... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Jo, det både trenger det og er det. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Kjekt å ha litt, OBS - litt - lengde på neglene på høyrehånda hvis man driver med fingerspill på gitar, men ellers er det ikke lov. Endret 9. november 2013 av Isbilen 2 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Kjekt å ha litt, OBS - litt - lengde på neglene hvis man driver med fingerspill på gitar, men ellers er det ikke lov. Hvorfor ikke? Kan kvinner ha lange negler, så kan vel menn også... 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hvorfor ikke? Kan kvinner ha lange negler, så kan vel menn også... Hvis du er homo eller transe ja.. 1 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hvis du er homo eller transe ja.. Er hetero, og mener bestemt at det ikke skal ha noe å si... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Hvorfor ikke? Kan kvinner ha lange negler, så kan vel menn også... Tradisjonelt er lange negler noe kvinner har gått med for å demonstrere at de ikke trenger å jobbe, fordi de blir forsørget av en rik mann. Utover gitarister er det blant menn to typer som har lange negler: 1) ekle, gamle ungkarer som ikke bryr seg 2) patetiske, hardtprøvende goth/metal/[mørk/"følsom" subkultur]-folk Hvis det ikke skal "ha noe å si", hvorfor ha lange negler da? Endret 9. november 2013 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hvorfor spør du om hva folk mener, hvis du ikke godtar svarene du får? 2 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Tradisjonelt er lange negler noe kvinner har gått med for å demonstrere at de ikke trenger å jobbe, fordi de blir forsørget av en rik mann. Utover gitarister er det blant menn to typer som har lange negler: 1) ekle, gamle ungkarer som ikke bryr seg 2) patetiske, hardtprøvende goth/metal/[mørk/"følsom" subkultur]-folk Hvis det ikke skal "ha noe å si", hvorfor ha lange negler da? Fordi det er morsomt å eksperimentere... Noen menn har langt hår, og da bør det ikke være noe problem med lange negler for andre. I prinsippet er det ingen forskjell, så vidt jeg kan se... Passer nok ikke inn i noen av kategoriene:) Hvorfor spør du om hva folk mener, hvis du ikke godtar svarene du får? Er ikke dette et diskusjonsforum? Jeg liker å diskutere... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Det er forskjell, og jeg tror du ser den. Men du har nok bestemt deg for å overse det, for å demonstrere noe jeg skal holde meg for god til å sette navn på. Du starter en tråd og spør hva folk mener om lange negler på menn, for så å avblåse meningene våre som "i prinsippet ubetydelige", det tror jeg sier et og annet om hva du ønsket å oppnå. 1 Lenke til kommentar
Samsung Galaxy Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Lange negler på menn ? ØØØ... Æsj homo 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Enig med de andre her. Nei, nei og atter nei. Klipp neglene før du beveger deg ut i offentligheten! 2 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Enig med de andre her. Nei, nei og atter nei. Klipp neglene før du beveger deg ut i offentligheten! Vet ikke om jeg klarer det etter tre måneder... Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Jeg får frysninger. 3 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Har inntrykk av at det stort sett er menn som har svart her. Hva mener damene? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Damene kjenner beta-stanken og skygger klokelig unna. 1 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Bare vent, en vakker dag går de fleste menn med lange negler... Motene endrer seg... Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Lange negler. Nei LITT lengde på dem. Ja. Enkelt og greit pga det er praktisk! Har selv bittelitt lengde på neglene. Og det kommer godt med på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå