Anech! Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Hei!Sitter og rydder opp på PCen til dama, da denne har begynt å bli særs treg. Ser at hun ofte får en minnebruk på 70%+, og fant også ut at det var en ledig slot i denne laptopen (wow!). Er 4gb i den som det er, og tenkte å kjøpe 4 gb til (går ut i fra 8 er max når det er en ledig slot og 4 var installert). Det jeg da lurte på er om jeg bør prøve å få skaffet en lik brikke som den som står, eller vil det funke like greit så lenge ramen er kompatibel/samme hastighet?Så nemlig at de hadde en brikke (billig) på clas ohlson, og da kunne jeg evt få fikset det i dag.. Sååå... Vet noen om denne er kompatibel med timlinex 4830tg? Så vidt jeg ser er det 204 pins, 1600 mhz som er i bruk, men det er altså en annen type likevel... EDIT: I følge speccy kjører faktisk ramen som er satt inn på 667 mhz om det har noe å si.. Endret 9. november 2013 av Anech! Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Siden det ikke kom noen svar, dro jeg like godt og kjøpte ei brikke (PnP i stedet for genesis, da det var dette de hadde). Til nå har det fungert ypperlig!Sånn i tilfelle noen andre kommer over det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå