Moridin82 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Ja seff legge til to her DPS http://is.gd/WXJ9P6 MANA Drain http://is.gd/2fmWzG Bruker denne i raid! Combos Rotation: Flesh to Worns Chill Mark Of the Devourer Ice Strike AOE DMG: (Use when more than 1 add) Blasphmeous Ruin Gelid Bones Heals: Life Strike Life Leech Siphon UnLife Buffs: Supreme Lich (AA) Runed Flesh Sets Cold Hatred (for extra crit to the group) / Sets hatred (for prot bosses) Schyte Shield MANA: Cannibalism (takes some of your HP but gives you more mana) Dont for get to use Spellweave to get the extra dmg Pets to use Arcanist Blighted ones for Louchi for draining mana Endret 22. november 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Har laget ny char ble Dark Templar Shator som nick legg meg til er bare 12 atm. Vis det er flere som spiller her bare legg meg til Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Takk! Skal sjekke det ut senere i kveld. Tenkte og å fyre opp en ny char i løpet av kvelden - brawl dps men ikke helt sikker på klasse. Noe lysten på ranger også - med bue for morro skyld - men uvist om det er noe tess i det. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Takk! Skal sjekke det ut senere i kveld. Tenkte og å fyre opp en ny char i løpet av kvelden - brawl dps men ikke helt sikker på klasse. Noe lysten på ranger også - med bue for morro skyld - men uvist om det er noe tess i det. Np mate, den er god! Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Spiller dere fremdeles? Har nettopp børstet støv av AoC etter en lengre pause. Overrasket over hvor mye jeg har glemt. Spiller med "Breela" på Crom. Er en Ranger med bue. Noen som har en link til en god build? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Hei Det spilles fremdeles. Necro for meg, så har ingen ranger builds. Romandra in game - tell om du vil joine Group. Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 spiller dere ennå eller? kunne tenkt meg å begynt på igjen. Lenke til kommentar
Willd Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 spiller dere ennå eller? kunne tenkt meg å begynt på igjen. Join meg på Fury? spiller stortset mandager og tirsdager fra 5-9 ☺ pvp for alle penga? Lenke til kommentar
Sumble87 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 spiller dere ennå eller? kunne tenkt meg å begynt på igjen. Join meg på Fury spiller stortset mandager og tirsdager fra 5-9 ☺ pvp for alle penga lol wild viste ikke at du var norsk:P spilelr i law med deg sumble/freekzy her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå