Zahl Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Som topic sier: kommer ikke inn på Social Club. Flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg kommer fint inn. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Antar du bruke Firefox. Prøv en annen nettleser. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Bruker Chrome. Fikk opp "denne siden har en omdirigeringsloop" nå. Litt usikker på hva som forårsaker det. Kom greit inn med Firefox. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kommer ikke inn med Firefox her. Chrome virker. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Antar du bruke Firefox. Prøv en annen nettleser. Jeg bruker Firefox og har ikke hatt noe trøbbel på SocialClub. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Skjønner det ikke helt. Funker greit med FF, men ikke med Chrome. Det irriterer meg litt, da Chrome er min foretrukne nettleser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå