DrErling Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Noen som kan fortelle meg hva i allverden Fritz Aanes holder på med her?? Hva er det første som slår dere? noughty! http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...hbs?artid=79021 DrE Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Til å være det det ser ut som sitter hårveksten litt langt nede Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 vet ikke om jeg kan skrive hva som slår meg, men det så helt forjævli ut Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 *Lage prompelyder på armen* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ser jo ut som om Guvernør-Arnold slår/klemmer to fluer i en smekk ved både å vise frem bicepsene sine og å knuse hue på'n Fritz... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 lol! var akuratt det jeg tenkte da jeg leste VG for en time siden Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 sjukaste bildet! e da berre meg eller har dei fjerna bildet på vg.no? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ser ut som om han ******* en ***** Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ser ut som om han ******* en ***** haha det ser sånn ut ja. :x Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Stikkordet er Ken Park Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Stikkordet er Ken Park Det er vel strengt tatt to ord, men det får gå for denne gang. Les retningslinjene! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Stikkordet er Ken Parkka blir han kvelt mens han runker? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ser mest ut som om han ser dagslys for første gang elns..? evt. trekker sitt første åndedrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå