Roar Kneppen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Detaljer fra Akershus festning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 En fin dokumentasjon av Akershus Festning dette. Likte best V3. Som du ser er det jo en del skjevheter å ta tak i her. Bedre uten de vanlige rammene dine. Smak selvfølgelig. Harald G. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hei, Roar. Akershus Festning er i grunnen et "ubeskrevet blad" for meg, med unntak av de gangene jeg har vært der og "spelt" ! Bildene gir absolutt mersmak, - alle tre, og jeg takker for at du foreslo å legge fototuren dit ved anledning ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 En fin dokumentasjon av Akershus Festning dette. Likte best V3. Som du ser er det jo en del skjevheter å ta tak i her. Bedre uten de vanlige rammene dine. Smak selvfølgelig. Harald G. Problemet med å rette her er at når man retter en plass så følger noe annet med og så er det på'n igjen. Forholder meg her tim V3 som du nevner. Her må man bestemme seg for å finne en sentral linje midt i bildet som blir noenlunde rett uten at heller ikke den behøver å være 100 %. Begynner man først å rette litt her og litt der i et slikt bilde ender man lett opp som gutten i Prøysenvisa som skulle lage syskrin til mor og til slutt endte opp med spekefjøl. Du må gjerne prøve, men jeg valgte å ende opp med dette resultatet. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Du har jo gitt meg mye pepper for den samme problematikken og jeg vet hvordan det er. Funker ganske bra med perspektiv korrigering i PS men helt bra blir det sjelden. God helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg