*F* Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vi er jo kjent med vis skrivebordet ditt konseptet fra pc verden. Vel, her poster du skrivebordet fra mobilen din Si gjerne også litt rundt operativsystem og ev andre grafiske ting man ser. Starter med min LG Optimus 4X HD, Androide, standard bilde1: Poweramp musikkavspliller bilde2: facebook, RAM Optimaliser (følger med tlf-en), Screen Mode Widget (Fungerer ikke på denne telefonen..) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vi er jo kjent med vis skrivebordet ditt konseptet fra pc verden. Vel, her poster du skrivebordet fra mobilen din Si gjerne også litt rundt operativsystem og ev andre grafiske ting man ser. Starter med min mobil.png LG Optimus 4X HD, Androide, standard bilde1: Poweramp musikkavspliller bilde2: facebook, RAM Optimaliser (følger med tlf-en), Screen Mode Widget (Fungerer ikke på denne telefonen..) Nå er jeg ikke noen ekspert men kanskje få fjernet skiltnummer på bilen din? Vet ikke hvor mye informasjon om deg det gir da men tilfelle det var en glipp fra din side Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Nå er jeg ikke noen ekspert men kanskje få fjernet skiltnummer på bilen din? Vet ikke hvor mye informasjon om deg det gir da men tilfelle det var en glipp fra din side Trenger ikke skilt nummer for å finne ut alt om Flemming Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Alle som kjører foran meg og bak meg og går på fortauet osv ser skiltnummeret, så så farlig er det ikke Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Alle som kjører foran meg og bak meg og går på fortauet osv ser skiltnummeret, så så farlig er det ikke .... Akkurat ja... Glem at jeg sa noe Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Ellers takk for imtenksomheten Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Uhm? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198215&page=1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Uhm? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198215&page=1 Denne tråden er ikke kun for Androide, men for alle mobil os. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ja, det er jo så spennende å se iOS- og WP-skjermer. "Oi, kult, du har meldingsikonet/flisen et annet sted enn meg!!" 4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kan moderator flytte innlegget mitt til den andre tråden? Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kan vel like gjerne legge ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå