Niklasp Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Du kan føle deg trygg når telefonen er dekket av karbonfiber.Endelig tåler din iPhone en pumpehagle Lenke til kommentar
sungun Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det der er ikke en pumpehagle.. 9 Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Syns nå at titelen burde byttes siden det er ikke iphonen som er skudd siker men et deksel du kan kjøpe til iphonen ville heler si at en titel som "skuddsikkert iphone deksel" eller noe annet 3 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 En hagle på 20-40 meters hold noe å spøke med. Haglet vil jo treffe et område som er betydelig større enn dekselet. Jeg ville heller bekymret meg for det som ikke traff dekselet. 1 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Pumpehagle? Er artikkelforfatter 10 år gammel? 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 De burde være forsiktige med slike uttalelser. Husk hva som skjedde da iphonene skulle tåle vann. 1 Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har iPhone, lager video i 480p -_- 1 Lenke til kommentar
hekatombe Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 De burde være forsiktige med slike uttalelser. Husk hva som skjedde da iphonene skulle tåle vann. Kommer i iOS 8. Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Endelig! Dette har jeg vært på jakt etter en stund. Det er visse situasjoner der du ikke vil at telefonen din skal bli ødelagt av forbipasserende prosjektiler. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg tror ikke det har så veldig mye å si om du har denne i brystlomma når du blir skytt på med hagle. Sist jeg sjekka hadde hagler ganske god spredning. Kanskje hvis skytteren bruker slugs? Eller da må de kanskje operere ut iphonen fra brystkassa di etterpå? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er for det første ingen pumpehagle (kanskje skribenten ikke er gammel nok til å huske Doom?), og kan trygt gjelde samtlige smarttelefoner i verden, da det ikke er telefonen, men dekselet som er "skuddsikkert". Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Den hagla der er jo en såkalt "over-under"... Ikke en pumphagle - ikke en drilling - ikke en side-by-side. Og hvorvidt du kommer til å overleve av å bli skutt med hagle, med skuddsikkert deksel på mobilen i brystlomma - kommer vel an på spredningen av haglet, som kommer an på hva slags trangboring hagla har montert. Det har vel også litt å si om man skyter med "leirdueammunisjon", eller om man skyter med 2,3,4,5mm osv, for ikke å snakke om avstanden Også materialforskjellen i haglet da. Er det vismut eller bly for eksempel? Her kan man fundere og gruble i ukesvis jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg