Joachim_F Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 WRC 4 er sannsynligvis Milestones beste rallyspill til nå.Anmeldelse: WRC: FIA World Championship 4 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Synes dette wrc spillet var helt ok,ingen RBR utfordrer desverre med det kommer vel ALDRI Var ikke for arcade aktig med desverre ikke noe racing sim aktig heller,(milevis unna). Men alt i alt jeg trives så trives jeg greit nok i racingstolen når jeg spillet dette. Det er iallefall en stor forbedring i forhold til oppkastet WRC fia world rally championship fra 2010. :yucky: (noen som vil ha et gratis spill)mener da, wrc fia world rally championship. Endret 11. november 2013 av rbr 2 Lenke til kommentar
tttt Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kunne takket ja til et gratis spill jeg ja Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Grafikken så ikke akkurat imponerende ut til å være pc spill. 2 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Grafikken så ikke akkurat imponerende ut til å være pc spill. Ting trenger ikke å se drit bra ut for å være bra. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Grafikken så ikke akkurat imponerende ut til å være pc spill. Ting trenger ikke å se drit bra ut for å være bra. jo er nettopp det det må 1 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Synes dette wrc spillet var helt ok,ingen RBR utfordrer desverre med det kommer vel ALDRI Var ikke for arcade aktig med desverre ikke noe racing sim aktig heller,(milevis unna). Men alt i alt jeg trives så trives jeg greit nok i racingstolen når jeg spillet dette. Det er iallefall en stor forbedring i forhold til oppkastet WRC fia world rally championship fra 2010. :yucky: (noen som vil ha et gratis spill) Sier du at du har et gratis spill til meg? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) slettet Endret 11. november 2013 av rbr Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ser ut som noe som kunne vært lansert for 8 år siden. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Utrolig skuffende å lese at de fremdeles ikke har fått orden på banene. Gjenbruk av de samme strekningene i så stor grad som de gjorde på wrc2 og 3 blir fort ekstremt kjedelig. I tillegg synes jeg at samtlige baner er alt for korte. Høres ut som om det er ekstremt lite nytt fra 3-eren, og da har ikke dette livets rett, spør du meg. Ser frem til dagen noen gidder å lage et skikkelig rallyspill, med lange, varierte baner og skikkelig kjørefølelse, hvor utviklingen i etappen kan forandre seg underveis, uten at det involverer store førerfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå