Kurt Lekanger Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Topper Forbes' liste for tredje år på rad.Apple er verdens mest verdifulle merkevare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) så et selskap som lager overprisede ting som ikke gir noe nytt til markedet og bare blir kjøpt fordi noen venner har det eller fordi det liksom skal være "kult" aom jeg syns det ikke er i det hele tatt. dårlig. Endret 9. november 2013 av Slettet-RnjNn5NbHl 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 så et selskap som lager overprisede ting som ikke gir noe nytt til markedet og bare blir kjøpt fordi noen venner har det eller fordi det liksom skal være "kult" aom jeg syns det ikke er i det hele tatt. dårlig. Om det er sånn at folk kjøper overprisede ting bare fordi det er apple som er merket, så underbygger jo det konklusjonen om at det er en verdifull merkevare? AtW 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hahaha, denne artikkelen underbygger jo min tidligere påstand om at epleting er for statushorer Jeg mener at epleting er bra produkter. Jeg er selv ikke glad i Apple og bruker ingen av dems produkter, men man er teit hvis man bare klarer si negative ting på lik linje med at man bare klarer si (overdrevet) positive ting.Det virker som om det ikke finnes noen objektive folk/ meninger når Apple er tema i en artikkel Er merkelig det fenomener der.... Jaja blir som vanlig artig å følge denne diskusjonen regner jeg med, en god latter forlenger live 1 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Hadde heller kjøpt coca-cola, mindre sjanse for at de går til helvette... Edit: om jeg hadde kjøpt hele merkevaren altså. Endret 9. november 2013 av The_Airborn 1 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hahaha, bare amerikanske selskaper, samtlige er i databransjen unntatt Coca Cola, de har faktisk tatt med IBM på listen, er det noen som overhodet husker IBM i dag? Og hva med bilprodusentene? Hva med japanske, koreanske og kinesiske store brands? Dette forsterker jo bare inntrykket av at Forbes er industri-prostitusjon på høyt nivå. 1 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Og en ting til. Apple har tapt brutalt med markedsandeler og aksjekursen har gått dramatisk ned det siste året. Allikevel er de justert opp med 20%... 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ikke noe nytt her. Apple har funnet ut at det er mer å hente i mote enn i tech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg