Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mye dårlig å se på byen i kveld.

Anbefalte innlegg

Og på hvilken måte er det du sier noe annet enn hva jeg gjør? Haha, du er markedsføringsstudent og klarer ikke følge enkel logikk? Hvis den større andelen menn går for tøs som er utrente, alkoholslukende og kravstore, så er det akkurat de kvinnene vi får. Akkurat som at produksjonen av gode pc'er synker og øker i pris, i takt med at folk kjøper disse billigproduserte og dårlige tabletsene og mobilene. At produksjonen retter seg etter kundeetterspørselen betyr ikke at det sikrer kvalitet på produktet eller er det man egentlig vil ha. Nå sitter ikke produsentene med samme monopol som det kvinner gjør på sexmarkedet, men salget av pc har falt kraftig de siste årene, og produksjonen deretter, og vi får relativt sett mye mindre og brukervennlig hardware for pengene enn for noen år siden, og derav blir det dyrere, relativt sett. Så du ødela faktisk ingenting, du bare misforsto poenget. Og det er akkurat sånn det er på sexmarkedet også. Menn som invester i et allerede dårlig utvalg som fortsetter i nedadgående kurve.

Det siste avsnittet ditt skjønte jeg ikke, men hvis jeg er en tøs, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Haha innbiller du deg at jeg tyr til fornærmakortet og krokodilletårer, som om jeg er like lettstøtt som dere, bare fordi noen påpeker at jeg er like promiskuøs som et tøsete kvinnfolk? Jeg ser bare på sånne hersketeknikker som en kinky måte å påpeke at jeg er en mann og da naturlig nok et seksuelt vesen, så å projisere kvinnestempel på meg har liten effekt. I motsetning til kvinner, så bruker ikke jeg kjønnet mitt som et forsøk på å øke min sosiale status eller dra andre fordeler av det, men kun for nytelse og selvbehag, så det skaper liksom ingen effekt å prøve å få det til å høres skittent og uverdig ut.

Uansett hvor mye du prøver å forklare denne sammenligningen med en pc og en dame, så vil den ikke gi mening, så her kan du bare gi opp. Om jeg lager en veske for eksempel, så vil det det koster å produsere den ha mest å si. Om jeg får noen i Norge til å produsere den, så kan det koste meg kanskje 1000 kroner, mens om jeg importerer fra Kina så vil den kanskje koste 100 kroner om man regner med at vi må importere det osv.

Og så må man se på konkurrentene. Om en pc fra samsung koster 6000, og en tilsvarende pc fra samme merke koster 4000, så vil mange kjøpe den til 4000 kroner, siden den har akkurat de samme egenskapene. Men noen vil fortsatt kjøpe samsung, fordi de har adoptert produktet.

For eksempel samsung vet akkurat hvem som kjøper sine pc'er. De vet hvilke holdninger kunden har, de vet hvor gammel kunden er og de vet sånn ca hvilken personlighet kunden har osv. Så produktet og prisen vil rette seg akkurat mot den kundegruppen. Derfor så har dette med pc ingen sammenheng med en kvinne. Rett og slett fordi kvinner er individer på rekke med menn.

Om du ikke vil ha ei utrent dame, så er det så lett at du kan holde deg unna dem og du kan også bare la være å tenke på dem og bruke energien din på dem. For det er kun deg det går ut over at du skriver innlegg på KG om dem.

Om du selv ikke har noe i mot å være tøs, så skjønner jeg heller ikke hvorfor du da skal bruke det nedlatende mot kvinner. Når du er en tøs selv, så kan du ikke bli sur for at mange jenter ikke vil ha deg. Det er noe du selv kan for.

Om du ikke liker ordet tøs, så kanskje du synes mannehore er bedre da? Eller? Og da er du jo like skitten som de du kaller tøs. Tro det eller ei, men du er absolutt ikke noe bedre enn noen andre. Uverdig er ingen, selv ikke du.

Håper for din skyld at du oppsøker psykolog uansett om du troller eller ikke, for det ser ut som om at du kunne trenge det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal Kalkunkrøll legge seg oppi andre menns sexliv eller hva de liker og tiltrekkes av? Jeg skjønner ikke poenget.

Hvis vi ikke tillater oss å kommentere/diskutere overordnede adferdstrender og -mønstre knyttet til mann-kvinne-interaksjon under kategorien for Samliv og relasjoner vil denne kategorien reduseres til en samling "Hvordan finne ut om lillesøstra til kameraten min liker meg eller ikke"-tråder, og selv om dette garantert er grunnen til at mange besøker denne kategorien blir det fryktelig trivielt og kjedelig. Det er hvertfall min mening. Kalkunkrøll bidrar med litt fyrverki, selv om han er ganske nådeløs i formuleringene sine.

Er sikker på at det er mange desperate mannfolk der ute også, det beviser vel all spanderingen ;)

Helt korrekt! Slik jeg leser Kalkunkrøll tar han et oppgjør med disse også. Jeg oppfatter at han sikter til disse, blant annet, når han skriver "Dere billige tullinger som faen ikke klarer å håve i land det absolutt dårligste av det pulbare utgavene kvinner kommer i, og likevel ikke gir dere, men faktisk denger løs på hverandre fordi dere mislykkes i å underby hverandre...". Det er en aggressiv formulering, men jeg mener at han er inne på noe. Det faktum at mange menn oppfører seg på en sådan måte tilrettelegger for at kvinner i høyere grad slipper unna med outrageous adferd på natterstid i helgene, og det kan oppleves som et problematisk fenomen av andre.

PS: Zarac og Feh får min hyllest for et par meget gode og reflekterte innlegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal være enig i at måte Krøll opptrer på kanskje kunne vært noe mer ryddigere, for må ærlig innrømme at jeg selv bryr meg veldig lite om utseende. Men jeg kjenner igjen adferden han beskriver i de tureren jeg har vært på Byen. Det er ikke slik at jeg forventer at det ikke skal eksistere slik som han beskriver det, men til tider har det vært ille.

Men er det noe bedre med sånne menn som kalkunkrøll da? Jeg kan ikke se at de kvinnene er noe verre en mange menn der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men er det noe bedre med sånne menn som kalkunkrøll da? Jeg kan ikke se at de kvinnene er noe verre en mange menn der.

Nei jeg kan ikke si at han er noe bedre egentlig, Men heldigvis er Krøll et ekstremt tilfelle og ikke blant mengden. Trist verden vi hadde hatt om det var vært tilfellet :)

Endret av Driiper
Lenke til kommentar

Tvillingsjel, den 11 Nov 2013 - 12:41, sa:

Noen ganger kan folk være pene til tross for noen kg ekstra også.

Overvektige kvinnemennesker er noe av det mere frastøtende som er å finne på byen, særskilt de som av en mystisk grunn er høy på seg selv og tror de har noe som helst grunnlag til å drive å velge og vrake mellom menn med sosial verdi.

Personlig styrer jeg langt unna damer på byen som ikke har normal kroppsform, jeg ofrer dem ikke et blikk engang. Jeg trener selv mye og vet hvor mye tid, kunnskap og viljestyrke det ligger bak resultatene mine, og jeg vet derfor at disse "damene" ikke har disse personkarakteristikkene, noe jeg ærlig talt anser som minstekrav. Jeg har også opplevd flere ganger at disse småfeite, late kvinnemenneskene kommer opp til meg og tror jeg skal danse av glede bare fordi de valgte å gi akkurat meg litt oppmerksomhet av alle andre "menn" i nærheten, men jeg blir alltid like målløs, å være så innbilsk og virkelighetsfjern kan ikke være bra. Samtidig er jentene som fyller minstekravet og ikke noe mere enn det, mindre enn sjeldent helt i skyene når det kommer til krav og standard og man må som mann gjøre en betydelig større kurtiseinnsats enn hva kvaliteten på dama tilsier.

Jeg skjønner dog nå at det er alle de desperate, veike mannfolkene på byen som har skylden, de er sykdommen, damene er bare symptomene. Menn må begynne å oppføre seg som menn igjen og finne fram selvrespekten og ta det de selv fortjener. Hvis ikke vil dette bare bli værre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

dictator: for all del, gå etter de kvinnfolka du er interessert i. Er det ikke det alle (burde) gjør da? ;)

Sosial verdi er et begrep jeg ikke har tenkt noe over, men som denne diskusjonen er svært opphengt i.

Et aspekt som diskusjonen har vært lite inne på er: "Dere billige tullinger som faen ikke klarer å håve i land det absolutt dårligste av det pulbare utgavene kvinner kommer i, og likevel ikke gir dere, men faktisk denger løs på hverandre fordi dere mislykkes i å underby hverandre...".

Det å diskutere hva en selv liker og ikke har vel egentlig ikke så mye for seg, da smaken varierer veldig. Man kan rett og slett unngå de man ikke vil ha ;) - men joda, du kan jo argumentere med at fulle kvinnfolk av feil type kaster seg langflat etter deg. Se på det som smigrende da, du er ettertraktet.

Folk blir tiltrukket av ulike ting, det er ikke noe nytt det.

Lenke til kommentar

La oss bare være glad for at ikke alle menn er som Krølle og hans tilhengere. ;)

Overvektige kvinnemennesker er noe av det mere frastøtende som er å finne på byen.

Det er noe av det dummeste jeg har lest...i tillegg til innleggene fra Krølle.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Overvektige kvinnemennesker er noe av det mere frastøtende som er å finne på byen, særskilt de som av en mystisk grunn er høy på seg selv og tror de har noe som helst grunnlag til å drive å velge og vrake mellom menn med sosial verdi.

Personlig styrer jeg langt unna damer på byen som ikke har normal kroppsform, jeg ofrer dem ikke et blikk engang. Jeg trener selv mye og vet hvor mye tid, kunnskap og viljestyrke det ligger bak resultatene mine, og jeg vet derfor at disse "damene" ikke har disse personkarakteristikkene, noe jeg ærlig talt anser som minstekrav. Jeg har også opplevd flere ganger at disse småfeite, late kvinnemenneskene kommer opp til meg og tror jeg skal danse av glede bare fordi de valgte å gi akkurat meg litt oppmerksomhet av alle andre "menn" i nærheten, men jeg blir alltid like målløs, å være så innbilsk og virkelighetsfjern kan ikke være bra. Samtidig er jentene som fyller minstekravet og ikke noe mere enn det, mindre enn sjeldent helt i skyene når det kommer til krav og standard og man må som mann gjøre en betydelig større kurtiseinnsats enn hva kvaliteten på dama tilsier.

Jeg skjønner dog nå at det er alle de desperate, veike mannfolkene på byen som har skylden, de er sykdommen, damene er bare symptomene. Menn må begynne å oppføre seg som menn igjen og finne fram selvrespekten og ta det de selv fortjener. Hvis ikke vil dette bare bli værre.

Er du egentlig klar over hvilke konsekvenser det kan få at du skriver det du gjør? Bare lurer.

Om jeg hadde vært en 13-14-åring og hadde lest det her, så tror jeg ikke at selvtilliten ikke hadde blitt noe bedre akkurat. Jeg klarer å drite i det når en mann skriver hvor stygge vi jenter med små pupper og tynne kropper er, men det er ikke morsomt i det hele tatt.

For jeg kan ikke noe for at jeg er tynn. Og mange jenter kan ikke noe for at de er litt større. Jeg snakker ikke nå om de som er tydelig overvektige, men de som har litt ekstra.

Så kanskje du skal tenke deg om to ganger før du poster neste gang.

Edit: kan legge til at det er helt greit å ha egne preferanser. Jeg for eksempel liker menn som ikke har helt sixpack fordi jeg synes det er for hardt (altså en mellomting mellom kosemage og sixpack) men hjelper det noen om jeg legger ut om hvor ekle de mannfolka med sixpack eller kosemage er? Det hjelper jo ingen!

Endret av stevia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du egentlig klar over hvilke konsekvenser det kan få at du skriver det du gjør? Bare lurer.

Om jeg hadde vært en 13-14-åring og hadde lest det her, så tror jeg ikke at selvtilliten ikke hadde blitt noe bedre akkurat. Jeg klarer å drite i det når en mann skriver hvor stygge vi jenter med små pupper og tynne kropper er, men det er ikke morsomt i det hele tatt.

For jeg kan ikke noe for at jeg er tynn. Og mange jenter kan ikke noe for at de er litt større. Jeg snakker ikke nå om de som er tydelig overvektige, men de som har litt ekstra.

Så kanskje du skal tenke deg om to ganger før du poster neste gang.

Edit: kan legge til at det er helt greit å ha egne preferanser. Jeg for eksempel liker menn som ikke har helt sixpack fordi jeg synes det er for hardt (altså en mellomting mellom kosemage og sixpack) men hjelper det noen om jeg legger ut om hvor ekle de mannfolka med sixpack eller kosemage er? Det hjelper jo ingen!

Så klart kan du noe for det. Kroppsform kan være vanskelig å forandre, og noen er mer disponert for fedme enn andre mtp. sultmekanismen og til og med (hvis jeg husker rett) volumet per fettcelle, men kalorier inn vs kalorier ut gjelder for deg, meg og alle andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så klart kan du noe for det. Kroppsform kan være vanskelig å forandre, og noen er mer disponert for fedme enn andre mtp. sultmekanismen og til og med (hvis jeg husker rett) volumet per fettcelle, men kalorier inn vs kalorier ut gjelder for deg, meg og alle andre.

Men er det likevel noen grunn til å kalle det frastøtende? Alle har sin sjarm uansett om de er tynne eller overvektige. Å være overvektig gjør deg ikke til noe dårligere menneske, og jeg synes ikke de fortjener å høre at han syns det er frastøtende. Dessuten er det mange som ikke kan noe for det. Det kan f.eks være en sykdom eller noe som er skyld i det. Det samme gjelder de som er tynne. Mange klarer ikke å legge på seg. Tenk dere om før dere sprer slik galle på et forum.

Endret av Maximalyd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meh, er det noen grunn til å bry seg om hva en random fyr fra internett synes er frastøtende eller ikke?

Jeg er selv altfor tynn, og synes det er vanskelig å gå opp i vekt. Det betyr ikke at min feiling skyldes noe annet enn svak viljestyrke, selv om jeg kanskje er genetisk disponert til å bli mett før andre. Spis selv om du er mett, spis mat med høyere kaloritetthet, problem solved.

Lenke til kommentar

Men er det likevel noen grunn til å kalle det frastøtende? Alle har sin sjarm uansett om de er tynne eller overvektige. Å være overvektig gjør deg ikke til noe dårligere menneske, og jeg synes ikke de fortjener å høre at han syns det er frastøtende. Dessuten er det mange som ikke kan noe for det. Det kan f.eks være en sykdom eller noe som er skyld i det. Det samme gjelder de som er tynne. Mange klarer ikke å legge på seg. Tenk dere om før dere sprer slik galle på et forum.

På samme måte kan ikke dicktator eller noen andre noe for hva de finner frastøtende eller tiltrekkende. Riktignok er det ubehagelig for enkelte å lese, men hvis man ikke kan ta det for hva det er, nemlig en enkeltpersons preferanser, så klikker man seg ikke inn i en tråd med tittelen "Mye dårlig å se på byen i kveld," for man kan virkelig ikke forvente utelukkende positive ytringer i en slik diskusjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Meh, er det noen grunn til å bry seg om hva en random fyr fra internett synes er frastøtende eller ikke?

Jeg er selv altfor tynn, og synes det er vanskelig å gå opp i vekt. Det betyr ikke at min feiling skyldes noe annet enn svak viljestyrke, selv om jeg kanskje er genetisk disponert til å bli mett før andre. Spis selv om du er mett, spis mat med høyere kaloritetthet, problem solved.

Det er en kjennsgjerning at nettopp mange..spesiellt de med lavt selvbilde...faktisk bryr seg om hva random folk sier. Sånn er det bare.

Alle er ikke like kalde som deg.

At du "feiler" betyr ikke at alle andre gjør det. Jeg for min del klarer ikke å spise mer når jeg er mett...noe som jeg vil si er normalt. Er man mett, så er man mett, og har ikke noe med viljestyrke å gjøre. Behøver ikke være Einstein for å skjønne det....selv om noen faktisk ikke klarer å fatte det.

En annen ting er at slike tråder som bare er til for å spre galle og idioti, burde blitt stengt av moderator. Slike tråder som er satt opp av idioter fører ikke noe godt med seg uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar

På samme måte kan ikke dicktator eller noen andre noe for hva de finner frastøtende eller tiltrekkende.

Nei, men det går ann å styre kjeften sin....om man bare har NOEN hjerneceller som fungerer. Men alle har tydeligvis ikke det. Ville han gått bort til en overvektig og sagt til vedkommende at han syns han/hun var frastøtende? Tror ikke det, og da kan han holde seg for god til det her også.

Lenke til kommentar

Riktignok er det ubehagelig for enkelte å lese, men hvis man ikke kan ta det for hva det er, nemlig en enkeltpersons preferanser, så klikker man seg ikke inn i en tråd med tittelen "Mye dårlig å se på byen i kveld," for man kan virkelig ikke forvente utelukkende positive ytringer i en slik diskusjon.

Dessuten forteller ikke tittelen hva tråden tydeligvis egentlig handler om.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Nei, men det går ann å styre kjeften sin....om man bare har NOEN hjerneceller som fungerer. Men alle har tydeligvis ikke det. Ville han gått bort til en overvektig og sagt til vedkommende at han syns han/hun var frastøtende? Tror ikke det, og da kan han holde seg for god til det her også.

Ei heller har han fortalt noen enkeltpersoner her at han/hun er for feit. Folk som eventuelt blir støtt må ta det på sin egen kappe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nope.. Om jeg hadde spist 3000 kcal hver dag, så hadde jeg fortsatt ikke lagt på meg. Jeg hadde bare blitt det man kaller "innfeit".

• Liker 1
Lenke til kommentar

På samme måte kan ikke dicktator eller noen andre noe for hva de finner frastøtende eller tiltrekkende. Riktignok er det ubehagelig for enkelte å lese, men hvis man ikke kan ta det for hva det er, nemlig en enkeltpersons preferanser, så klikker man seg ikke inn i en tråd med tittelen "Mye dårlig å se på byen i kveld," for man kan virkelig ikke forvente utelukkende positive ytringer i en slik diskusjon.

Eller så kan man få seg noe som heter sosial intelligens og skjønne at det er faktisk ikke alt man trenger å ytre seg om ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en kjennsgjerning at nettopp mange..spesiellt de med lavt selvbilde...faktisk bryr seg om hva random folk sier. Sånn er det bare.

Alle er ikke like kalde som deg.

At du "feiler" betyr ikke at alle andre gjør det. Jeg for min del klarer ikke å spise mer når jeg er mett...noe som jeg vil si er normalt. Er man mett, så er man mett, og har ikke noe med viljestyrke å gjøre. Behøver ikke være Einstein for å skjønne det....selv om noen faktisk ikke klarer å fatte det.

En annen ting er at slike tråder som bare er til for å spre galle og idioti, burde blitt stengt av moderator. Slike tråder som er satt opp av idioter fører ikke noe godt med seg uansett.

Mhm.. I sommer prøvde jeg å spise til tross for at jeg var mett, og endte med at jeg kasta opp :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...