Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mye dårlig å se på byen i kveld.


Anbefalte innlegg

Så når Kalkunkrøll som er en mann sier "En av disse kjedelige kveldene der hengefett og valker tyter ut av de alt for små overdelene deres, og de eneste ikke-fråtsende kvinnene er av den sorten som har latt seg lure til å tro ta piperenserbeina deres egner seg som blottet i minikjørt. " osv så mener du altså at han ikke dømmer kvinner?

 

Den var god du ;)

 

Nei, det sa jeg ikke. Kalkunkrøll er en enkeltperson. Som gruppe er dere kvinner mye mer fordømmende ovenfor hverandre og menn enn menn er mot noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så det du sier da at det ikke finnes jenter som er på formen Kalkunrull beskriver?

Oh my, this world is perfect.

 

Vet ikke jeg hvor mange som har prøvd å få deg til å skjønne at han setter det på spissen??

Haha, *facepalm*.

 

Noen som tydeligvis ikke har fått med seg hva jeg (og tvillingsjel og flere andre) her inne har prøvd å få frem..

 

 

Er vel mulig å forstå det og samtidig ha en diskusjon gående vel? ;)

Akkurat :)

 

 

Tydeligvis er det ikke det for alle :/

Nei, ikke for deg :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei, det sa jeg ikke. Kalkunkrøll er en enkeltperson. Som gruppe er dere kvinner mye mer fordømmende ovenfor hverandre og menn enn menn er mot noen.

Tro meg, kalkunkrøll er ikke den eneste dømmende idioten på denne jord. Tror nok det finnes like mange menn som kvinner som holder på sånn. Min erfaring tilsier ihvertfall det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er jeg ikke overraska over at tråden min blir kapra av kvinner som skal forsvare at de ikke er sånn og sånn, fordi kjæresten deres har sagt det?

 

Fordi folk har bitt på det samme agnet ditt i ørten tråder nå, og blir tydeligvis ikke lei av å la seg provosere. Og godt er det, for det er de hårsåre troll-ofrene som utgjør den største underholdningen.

Lenke til kommentar

Godt poeng. Man skal ikke generalisere.

 

- mange kler seg kanskje slik fordi andre gjør?

- de føler seg vel og føler at de ser fin ut?

- de er ute for å ha det moro og være sosial med venninner.

 

Det er litt det samme som å si at jenter som kler seg på en viss måte ville ha sex og derfor var det ikke voldtekt. Tull! Det er en annen debatt, men det er lett å dømme andre og mange gjør det - særlig dømming av jenter.

 

Hva må gutter ikke seg for å stemples og dømmes?

 

Det er overhodet ikke det samme som å si at jenter som kler seg på en viss måte ville ha sex og derfor var det ikke voldtekt. Hvordan klarte du å dra den slutningen?

 

Ellers ja, så er det sikkert mange grunner til å at kvinner kler seg som de gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi folk har bitt på det samme agnet ditt i ørten tråder nå, og blir tydeligvis ikke lei av å la seg provosere. Og godt er det, for det er de hårsåre troll-ofrene som utgjør den største underholdningen.

 

Det er ett diskusjonforum. For å diskutere. Hadde jo vært greit om man kunne holde seg saklig, men så har man slike som deg som må komme med usaklige kommentarer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Fordi folk har bitt på det samme agnet ditt i ørten tråder nå, og blir tydeligvis ikke lei av å la seg provosere. Og godt er det, for det er de hårsåre troll-ofrene som utgjør den største underholdningen.

Vel, jeg vet at kalkunkrøll er troll da, for jeg har hengt en del på kvinneguiden, så jeg blir ikke provosert :wee:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, jeg vet at kalkunkrøll er troll da, for jeg har hengt en del på kvinneguiden, så jeg blir ikke provosert :wee:

 

Nei ikke i det hele tatt.

 

 

Det er litt rart at du diskuterer dette i det hele tatt da det ikke gjelder din situasjon. Du motargumenterer imot noe du ikke har erfart. Du antar at det ikke er slik krøll'n beskriver uten å ha noe spesifikt du kan peke på og si "Dette stemmer ikke". Det meste dere Jenter har kommet med er svada.

 

Jeg kan også si at jeg erfart det samme som Krølle i flere steder i Norge (Vestlandet + Sørlandet), Og etter å selv vært i den stygge fella han beskriver så ser jeg jo hvor latterlig det er.

 

Men then again så syns jeg det å gå ut på byen blir for primitivt for min smak. For slik jeg har erfart det er det kåthet som driver kjønnene ute på en lørdagskveld. No wonder folk oppfører seg som bavianer.

 

Men det er min erfaring, det er ingenting her i verden som stemmer for alle, noe som gjør denne diskusjonen ganske så pointless.

Endret av Driiper
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er overhodet ikke det samme som å si at jenter som kler seg på en viss måte ville ha sex og derfor var det ikke voldtekt. Hvordan klarte du å dra den slutningen?

 

Ellers ja, så er det sikkert mange grunner til å at kvinner kler seg som de gjør.

Det var et annet ytterpunkt som er et eksempel på hvordan man kan dømmes etter hvordan man kler seg. Har lest flere eksempler på dette :)

 

I startrn av tråden dømmes jenter for bl.a. klesstil. I mitt eksempel skjer faktisk det ofte også. Har lest et par bøker om det og dessverre har det vært slik.

 

Haha, jeg klartr å gi deg +1 fra mobilen min, skitt au ;)

 

Ellers vil jeg bare si at jeg ikke er hårsår på dette, men har vært morsomt å "diskutere" og se hva som dukker oppav svar :)

 

Mitt utsagn var nok ikke det eneste ekstreme her og som sagt er det et annet eksempel på hvordan man kan dømmes pga klær. Jeg dro den ikke lenger, for det er en helt annen debatt. De to bøkene gikk forresten innpå meg. Jeg kan sikkert finne titler om det er interessant.

 

Krøllis skapte en aktiv tråd da, det skal han ha ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Krølle har sagt veldig mye rart om kvinner spredt utover mange tråder og det har ikke vært noe positivt ;)

 

Når folk prater om dømming, så har det vel generelt en negativ klang. De fleste gjør vel dette hele tiden, men alle kommer ikke med fargerike poster hvor de utbroderer :)

 

Okapi: er utfordring nok å finne noe å diskutere i denne diskusjonen :D

 

Virker som folk ser ulike ting som kan belyses ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei ikke i det hele tatt.

 

 

Det er litt rart at du diskuterer dette i det hele tatt da det ikke gjelder din situasjon. Du motargumenterer imot noe du ikke har erfart. Du antar at det ikke er slik krøll'n beskriver uten å ha noe spesifikt du kan peke på og si "Dette stemmer ikke". Det meste dere Jenter har kommet med er svada.

 

Jeg kan også si at jeg erfart det samme som Krølle i flere steder i Norge (Vestlandet + Sørlandet), Og etter å selv vært i den stygge fella han beskriver så ser jeg jo hvor latterlig det er.

 

Men then again så syns jeg det å gå ut på byen blir for primitivt for min smak. For slik jeg har erfart det er det kåthet som driver kjønnene ute på en lørdagskveld. No wonder folk oppfører seg som bavianer.

 

Men det er min erfaring, det er ingenting her i verden som stemmer for alle, noe som gjør denne diskusjonen ganske så pointless.

Nei :) Veldig fint å ha lang lunte skjønner du, for da synes man bare sånt som dette er morsomt.

 

Du må være litt mer spesifikk når du sier at det jeg kommer med er svada. Hva er det som bare er bullshit? Er det bullshit å si at jeg får ørkenfitte av menn uten noe mellom øra? :p Er det bullshit å si at menn faktisk ikke er noe bedre enn kvinner? Og er det bullshit å prøve og få frem at menn tenner på forskjellige kvinner, på samme måte som kvinner tenner på forskjellige menn, og at man derfor fint kan veie noen kilo ekstra om det er det kroppen vil? Kvinner skal faktisk ikke være syltynne, og dette kommer fra ei som er så lita at jeg ikke kan finne en passende BH fordi klesbutikkene mener det er seksualisering av barn om de tar inn min størrelse (altså 60D), og fra ei som ikke kan kjøpe skjørt i XS engang, for de bare glir rett av. Men det er sånn jeg er. Jeg har små pupper og smale hofter også, og jeg har da lest flere steder at sånne som meg ser ut som gutter eller barn.

 

Så menn på forum blir aldri fornøyd. Enten er man svære fleskeberg eller så ser man ut som barn. Og selv om kalkunkrøll troller og synes dette er morsomt, så er det faktisk ikke så mye å tulle med. Jeg vil ihvertfall ikke bidra til at det blir enda flere jenter med spiseforstyrrelser eller dårlig selvbilde, og jeg håper ingen jenter tar til seg det noen her skriver. (noen=kalkunkrøll og andre)

 

Så uansett om kalkunkrøll troller eller ikke så blir jeg kvalm av det, for personen som sitter bak det tastaturet kan ikke ha så mye mellom øra at det gjør noe når han lager tråder som dette.

Endret av stevia
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, vi har som kjent bare piss og svada å komme med og kan umulig sette oss inn i problemstillinger som gjelder menn - såpass må vi da forsto. Vi får vel heller ta på oss noen korte topper og for små skjørt for deretter å dra på byen og få slengt noen drinker etter oss, slik at det kan opprettes flere slike tråder, hahaha :)

 

Nei, jeg er hverken hårsår eller provosert!

 

Jeg har også sett mange gode innlegg med fin argumentasjon, men oooops - jeg er kvinne og kjenner neppe igjen svada.

 

Sorry, kunne ikke dy meg. Er humor ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du har postet noe på diskusjon.no. Dette er altså et diskusjonsforum siden du tydeligvis ikke har fått med deg det. Så når man poster på et diskusjonsforum så må man tåle å høre andres meninger. Om du ikke tåler å høre hva andre mener, så trenger du ikke poste her.

 

Jeg studerer markedsføring, så dette eksempelet med pc er bare tullball. Så lenge de har konkurranse, vil det ikke bli dyrere og dyrere. Pris har mye å si (pris, plass, påvirkning, produkt, personale) og er en av de viktigste tingene de konkurrerer om. Et produkt tilpasser seg etter hvilke kunder det har. Det er liksom en grunn til at vi driver med disse jævla markedsanalysene hele tiden, fordi vi skal vite akkurat hvem kunden er. En dyr pc fra f.eks apple vil ha andre kunder enn en pc som er billigere fra samsung. Og en kunde som skal bruke pc'n til å spille vil kjøpe en annen pc enn en person som skal ha en lett og liten pc som han/hun kan ta med i veska overalt.

Så sorry mac, men det er ikke sånn det fungerer.

 

Beklager at jeg ødela hele innlegget ditt nå, men jeg måtte bare påpeke det der.

 

Og du er jo en tøs du også tydeligvis, siden du i følge deg selv puler hele tiden på forskjellige jenter. Så da kan du ikke akkurat gå etter kvinner som er over ditt nivå. For en kvinne som da ikke er tøs vil være over ditt nivå. Altså de fleste jenter er over ditt nivå :)

 

Og på hvilken måte er det du sier noe annet enn hva jeg gjør? Haha, du er markedsføringsstudent og klarer ikke følge enkel logikk? Hvis den større andelen menn går for tøs som er utrente, alkoholslukende og kravstore, så er det akkurat de kvinnene vi får. Akkurat som at produksjonen av gode pc'er synker og øker i pris, i takt med at folk kjøper disse billigproduserte og dårlige tabletsene og mobilene. At produksjonen retter seg etter kundeetterspørselen betyr ikke at det sikrer kvalitet på produktet eller er det man egentlig vil ha. Nå sitter ikke produsentene med samme monopol som det kvinner gjør på sexmarkedet, men salget av pc har falt kraftig de siste årene, og produksjonen deretter, og vi får relativt sett mye mindre og brukervennlig hardware for pengene enn for noen år siden, og derav blir det dyrere, relativt sett. Så du ødela faktisk ingenting, du bare misforsto poenget. Og det er akkurat sånn det er på sexmarkedet også. Menn som invester i et allerede dårlig utvalg som fortsetter i nedadgående kurve.

 

Det siste avsnittet ditt skjønte jeg ikke, men hvis jeg er en tøs, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Haha innbiller du deg at jeg tyr til fornærmakortet og krokodilletårer, som om jeg er like lettstøtt som dere, bare fordi noen påpeker at jeg er like promiskuøs som et tøsete kvinnfolk? Jeg ser bare på sånne hersketeknikker som en kinky måte å påpeke at jeg er en mann og da naturlig nok et seksuelt vesen, så å projisere kvinnestempel på meg har liten effekt. I motsetning til kvinner, så bruker ikke jeg kjønnet mitt som et forsøk på å øke min sosiale status eller dra andre fordeler av det, men kun for nytelse og selvbehag, så det skaper liksom ingen effekt å prøve å få det til å høres skittent og uverdig ut.

Lenke til kommentar

Nei :) Veldig fint å ha lang lunte skjønner du, for da synes man bare sånt som dette er morsomt.

 

Du må være litt mer spesifikk når du sier at det jeg kommer med er svada. Hva er det som bare er bullshit? Er det bullshit å si at jeg får ørkenfitte av menn uten noe mellom øra? :p Er det bullshit å si at menn faktisk ikke er noe bedre enn kvinner? Og er det bullshit å prøve og få frem at menn tenner på forskjellige kvinner, på samme måte som kvinner tenner på forskjellige menn, og at man derfor fint kan veie noen kilo ekstra om det er det kroppen vil? Kvinner skal faktisk ikke være syltynne, og dette kommer fra ei som er så lita at jeg ikke kan finne en passende BH fordi klesbutikkene mener det er seksualisering av barn om de tar inn min størrelse (altså 60D), og fra ei som ikke kan kjøpe skjørt i XS engang, for de bare glir rett av. Men det er sånn jeg er. Jeg har små pupper og smale hofter også, og jeg har da lest flere steder at sånne som meg ser ut som gutter eller barn.

 

Så menn på forum blir aldri fornøyd. Enten er man svære fleskeberg eller så ser man ut som barn. Og selv om kalkunkrøll troller og synes dette er morsomt, så er det faktisk ikke så mye å tulle med. Jeg vil ihvertfall ikke bidra til at det blir enda flere jenter med spiseforstyrrelser eller dårlig selvbilde, og jeg håper ingen jenter tar til seg det noen her skriver. (noen=kalkunkrøll og andre)

 

Så uansett om kalkunkrøll troller eller ikke så blir jeg kvalm av det, for personen som sitter bak det tastaturet kan ikke ha så mye mellom øra at det gjør noe når han lager tråder som dette.

 

Jeg skal være enig i at måten Krøll opptrer på kanskje kunne vært noe mer ryddigere, for må ærlig innrømme at jeg selv bryr meg veldig lite om utseende. Men jeg kjenner igjen adferden han beskriver i de tureren jeg har vært på Byen. Det er ikke slik at jeg forventer at det ikke skal eksistere slik som han beskriver det, men til tider har det vært ille.

Endret av Driiper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...