Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Voks opp bittelitt Takk. Jeg skal ta dette rådet til etterretning. Ha en fin aften. 3 Lenke til kommentar
Driiper Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Vet du hva , tolke som du tolke vil Kan godt "finne på" noen flotte adjektiv på deg også , men (til din store overraskelse), så har jeg verken tid, ungdomsår, eller ork til det. Om det er noen som fremstår som "uryddig" her, så er det vel blant annet du "Teknikk", "Overbevise" ... hahaha Jahaaa ja Som om jeg gir fem flate øre for å prøve å legge no krefter i å "overbevise" deg om noe som helst Du er litt vittig du også jo Hahaha Ble du fornærma for at jeg lo nå igjen kanskje? Veeel igjen så blir min respons til det (ja, du vet det kommer) Synd, trist , leit. Voks opp bittelitt Du mangla en xD inni der. Og med den holdningen din så har du vertfall overbevist meg om at det er noe sannhet i det Kalkunkrøll sier. Du henger jo ikke på greip når du oppfører deg som en bleikfeit liten 3 åring i trassalderen. Skulle likt å sett deg ute på byen der du aviser gutt på gutt med Synd, trist , leit. Så ja, istedenfor å bevise at Kalkunkrøll's påstander stemmer kan du istedenfor komme med noe konstruktivt. Driiper 6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvilke påstander skal bevises? Første innlegget i denne tråden la ikke grunnlag for noen diskusjon, men var mer krølles observasjoner av utelivet i Trondheim på hans aktuelle utested med fargerike beskrivelser av det motsatte kjønn og dets iver etter å havne under ham i senga - har jeg glemt noe i oppsummeringen? 1 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Kalkunkrøll er selvsagt og har alltid vært en parodibruker som er laget for å fyre opp folk. Jeg fatter ikke at det er så mange som ikke klarer å gjennomskue det. Men moro for oss andre at folk lar seg lure. PÅ ingen måte. Om noen lar seg provosere av meg er det bare en bonus, men jeg er kun ute etter å vekke enkelte. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) PÅ ingen måte. Om noen lar seg provosere av meg er det bare en bonus, men jeg er kun ute etter å vekke enkelte. Er det ikke en aldri så liten selvmotsigelse at du på ingen måte ønsker å provosere, mens du på samme tid påstår at du foretrekker at andre blir provosert/ser på det som en bonus. Endret 10. november 2013 av Andrull 3 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 For det første er det ikke en menneskerett å få seg verken kjæreste eller sex. Og så er det også mange som ikke er overfladiske og kun bryr seg om utseendet. Overfladiske mennesker har som regel ikke noe mellom øra, og ikke alle kvinner vil ha menn som uten hjerne. Ikke alle jenter som er på byen for å få ons heller. Det er nesten sånn at jeg vurderer å bli feit sånn at jeg slipper å bli lagt an på av sånne eklinger som kalkunkrøll. Jeg klarer heldigvis å holde meg unna dem, men er ikke så morsomt med sånne innpåslitne menn som ser ned på kvinner. Kanskje kalkunkrøll skal vurdere å kjøpe seg en oppblåsbar, så slipper han å tenke på at hun kanskje blir stygg og feit Haha innpåslitne? Det motsatte er nok heller frustrasjonsmomentet til jentene når jeg er ute , da jeg ikke søler bort tiden min på nei-jenter som oser av etableringsbehov og virker avventende til sex. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Er det ikke en aldri så liten selvmotsigelse at du på ingen måte ønsker å provosere, mens du på samme tid påstår at du foretrekker at du andre blir provosert/ser på det som en bonus. Nei, når jeg er ute er jeg heller ikke på noen måte ute etter å få med meg mer enn én kvinne hjem, men jeg sier ikke nei takk om den like fine venninna hennes vil dele meg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei du sinnssyke Hahaha , javel ja Jeg trenger for det første ikke å begrunne, argumentere eller poengtere noe som absolutt helst ovenfor deg;) Det at du enten misforstår, ikke velger å forstå, at jeg treffer en nerve hos kanskje deg også, eller det jeg skriver ikke faller i smak hos deg, ja du vet du hva? det gir jeg nokså langt F i Det har OVERGÅTT utelivet, uansett hvor det skulle vært her i verden, og det er heller ikke det jeg refererer til når jeg kommenterer krøllen Noe mer du ville kverulere om ? Du ser ikke at du nettopp begrunnet noe og dermed motsa deg selv? Det eneste du oppnår ved å oppføre deg som en unge bak tastaturet, er å ødelegge en halvveis god diskusjon og virke useriøs ovenfor folk som ellers ville vært enig med deg. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 For at det skal være en diskusjon så må man kunne diskutere for og mot noe. Hva diskuterer vi for og mot her? Jeg er veldig spent på hva svaret er og så kanskje vi kan ha en saklig diskusjon rundt dette temaet 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 PÅ ingen måte. Om noen lar seg provosere av meg er det bare en bonus, men jeg er kun ute etter å vekke enkelte. For meg (og forhåpentligvis en god del andre) er du som sagt veldig lett å gjennomskue. Men du skal ha applaus for den mengden med idioter du klarer å lure på kroken, selv med trolling man skulle tro var enkelt for alle å avsløre. 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 For at det skal være en diskusjon så må man kunne diskutere for og mot noe. Hva diskuterer vi for og mot her? Jeg er veldig spent på hva svaret er og så kanskje vi kan ha en saklig diskusjon rundt dette temaet Kalkunkrølls budskap er at menn gjør seg for billige på kjøttmarkedet. Så kan man jo diskutere hvorvidt forutsetningene for den konklusjonen er riktige. 5 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg synes lubne piker kan være ganske lekre. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Var gøy å gå på byen når man er 19, men når man nærmer seg 30-årene og har fått litt mer "klasse" så er det ikke like gøy lengre. Å se folk gå med de samme klærne, samme frisyre, oppføre seg på den samme måten, danse til den samme popsangen som alle har hørt 400 ganger før, bestille de samme drinkene, etc etc. Er svært fort kjedelig. Folk burde reist litt utenlands og ta med seg noe nytt av og til. Å gå med miniskjørt om vinteren er bare for dumt! 2 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Folk som Kalkunkrøll er vel hovedgrunnen for at jeg går sjeldent ut. Du beskriver deg selv som gudommeligheten sjøl ovenfor kvinner, men dine tidligere innlegg tyder på at dette er en løgn. Nå skal det sies at det vanker mye rart der ute om kvelden, men holdningen din gjør meg likevel kvalm. Hvis dere syns vulgært språk og utilslørte meninger er det nærmeste man kommer guddommelighet, så er det din sak. Men jeg ser ikke hvordan jeg kunne vært mer attraktiv blant kvinner, enn hva jeg er, da å være en sånn dressert sjarmør med kvinnevennlige holdninger i bestefall bare kan ende opp med en dame, og aller helst bare er singel, slik at alle kvinner kan nyte hans selvutslettende og ynkelige forsøk på å havne i buksa deres, der dere bare naivt (eller likegyldig) belønner han med alt annet enn nettopp sex, men samtidig oppfordrer han til å fortsette, gjerne med hvite løgner om at snille gutter får de beste damene til slutt osv osv. For faktumet er at kvinner og ridderne deres alltid bygger argumentene sine på luftslått. Kvinnene som forsvarer sine interesser i å holde mennene pent og pyntelig på rekke der de skal streve for å oppnå hvert eneste punkt i kravlista deres og lurer dem til å tro at de på den måten er ekte menn, og ridderne deres som kjøper det, og lydig gjør det de kan for å følge regler og tvinge andre menn inn i dem, og tror at de i teorien er det kvinner vil ha, selv om de aldri kan vise til at de har en spesielt bra dame, eller mange fantastiske ligg bak seg. Så ser ikke på meg som guddommelig, men jeg legger ikke skjul på at jeg er akkurat det de rette kvinnene vil ha, og at dere like greit kan legge fra dere "deg vil jeg ikke ha"- argumentasjonen, fordi jeg alt vet at det bare er svada og pisspreik når alt kommer til stykke. Jeg ligger mer eller mindre med de jeg vil, og selvsagt er det flust av jenter som tenker prostitusjon og skal ha en investert etablering, datingperiode, dype samtaler mm for å slippe han til, men akkurat de kunne jeg ikke brydd meg mindre om, og færre av dem vil det bli desto flinkere menn blir til å ha litt standarder og slutter å bla opp kredittkortet eller la seg dressere for å imponere disse. Lenke til kommentar
Populært innlegg stevia Skrevet 10. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2013 Hvis dere syns vulgært språk og utilslørte meninger er det nærmeste man kommer guddommelighet, så er det din sak. Men jeg ser ikke hvordan jeg kunne vært mer attraktiv blant kvinner, enn hva jeg er, da å være en sånn dressert sjarmør med kvinnevennlige holdninger i bestefall bare kan ende opp med en dame, og aller helst bare er singel, slik at alle kvinner kan nyte hans selvutslettende og ynkelige forsøk på å havne i buksa deres, der dere bare naivt (eller likegyldig) belønner han med alt annet enn nettopp sex, men samtidig oppfordrer han til å fortsette, gjerne med hvite løgner om at snille gutter får de beste damene til slutt osv osv. For faktumet er at kvinner og ridderne deres alltid bygger argumentene sine på luftslått. Kvinnene som forsvarer sine interesser i å holde mennene pent og pyntelig på rekke der de skal streve for å oppnå hvert eneste punkt i kravlista deres og lurer dem til å tro at de på den måten er ekte menn, og ridderne deres som kjøper det, og lydig gjør det de kan for å følge regler og tvinge andre menn inn i dem, og tror at de i teorien er det kvinner vil ha, selv om de aldri kan vise til at de har en spesielt bra dame, eller mange fantastiske ligg bak seg. Så ser ikke på meg som guddommelig, men jeg legger ikke skjul på at jeg er akkurat det de rette kvinnene vil ha, og at dere like greit kan legge fra dere "deg vil jeg ikke ha"- argumentasjonen, fordi jeg alt vet at det bare er svada og pisspreik når alt kommer til stykke. Jeg ligger mer eller mindre med de jeg vil, og selvsagt er det flust av jenter som tenker prostitusjon og skal ha en investert etablering, datingperiode, dype samtaler mm for å slippe han til, men akkurat de kunne jeg ikke brydd meg mindre om, og færre av dem vil det bli desto flinkere menn blir til å ha litt standarder og slutter å bla opp kredittkortet eller la seg dressere for å imponere disse. Om du er akkurat det kvinnene vil ha, så er jeg mann. 11 Lenke til kommentar
Driiper Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Om du er akkurat det kvinnene vil ha, så er jeg mann. Men da sier vi det 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Så ser ikke på meg som guddommelig, men jeg legger ikke skjul på at jeg er akkurat det de rette kvinnene vil ha, og at dere like greit kan legge fra dere "deg vil jeg ikke ha"- argumentasjonen, fordi jeg alt vet at det bare er svada og pisspreik når alt kommer til stykke. Wow. Imponerende. Leser du tankene våre :O Er jo akkurat slik det henger sammen Krølle... Vær så snill. Du er sikkert en kjekk og sjarmerende kar som mange vil i buksa på, men det er faktisk litt vel forutintatt og for ikke å glemme inbildsk å mene at alle vil i buksa på deg. Eller nei, jeg er vel ikke en av de rette kvinnene. Det er forøvrig helt greit for meg Når jeg sier at jeg ikke vil ha deg, så mener jeg faktisk det. Jeg kjenner deg ikke så godt, men det er greit. Jeg har ikke noe behov for eller ønske om å kjenne deg bedre, sjarmerende eller ei Ps - luftslott ikke luftslått, kongen og dronningen bor i slottet og ikke slåttet Bra du har god selvtillit, må kose deg med den 3 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Om du ikke tar meg seriøst, det forstår du vel at jeg gir blanke F i ? *KNIIS* :p Men du gjør tydeligvis ikke det. For nå prøvde du å komme med flere grunner for å bevise dine meninger ovenfor meg. Bra. Ingenting galt i å forsøke å overbevise andre. Forøvrig mener jeg du likevel kunne gjort mer enn å copy-paste deler av innlegget jeg allerede har lest. Jeg skjønner at setninger som "det absolutt dårligste av det pulbare utgavene kvinner kommer i" er lite hyggelig å høre. Men her setter kalkunkrøll ting bare på spissen og sier rett og slett at disse kvinnene er kvinner som han helst ikke velger fordi det finnes så mange andre kvinner han synes er mer attraktive. Han sier også hvorfor de kan være "minst pulbare", for eksempel at de har latt kroppen sin forfalle, eller har klipt håret på en måte som han ikke finner attraktivt. Det er lov å finne noen jenter mindre attraktive enn andre. Igjen, sette på spissen for å få frem tydelig mening. Uhøflig? Ja. Ville jeg sagt noe sånt? Nei. Men hva så? Jeg likte å lese innlegget, han fikk frem en mening og han startet en diskusjon. Om du ikke tar meg seriøst, det forstår du vel at jeg gir blanke F i ?Jeg har heller ikke sagt at alle som ikke er enige med meg tar feil, men jeg har derimot stått for det jeg skrev, og gjør det fremdeles, og i motsetning til deg, vært helt tydelig på at folk får mene det de vil om innlegget , akkurat som at de skal forstå at jeg skal mene akkurat det jeg gjør, uten at folk som deg prøver å "snu det om" , og få meg til å virke som "arrogant, naiv og douchebag" Folk får mene det de vil, men dette heter diskusjon.no, ikke alle_si_sin_mening_og_ingen_bryr_seg_fordi_de_selv_er_best_og_ikke_trenger_å_begrunne.no Så da vil jeg påstå at man burde kunne forvente noe mer i innlegget enn at alle skal enten akke seg over hvilken patetisk mening TS har, eller skrive bidra med "haha du er dum" og geipefjes. Og dermed få en diskusjon ut av det? Grunnen til at jeg skrev arrogant og naiv til deg er at du skrev dette til kalkunkrøll, men om vi ser saken fra et nøytralt perspektiv der alles mening er like mye verdt, er det du som fremstår som naiv og arrogant. Så slutt å lese "mellom linjene", og bruk heller tiden litt mer konstruktivt og les det som faktisk står på innleggene. Det er alltid mye å lese mellom linjene. Leser man begge deler slik som jeg gjør får man med seg det meste. Man kan lese hva slags person det er som skriver. Man kan lese de små virkemidlene de kanskje ikke engang selv er klar over at de bruker engang, men som blir brukt for å prøve å lure andre til å tro at de har rett. Dette blir ofte brukt når man har mangel på argument. Man sier i stedet det man mener, og så sier man "vet du". Men du kommer i det minste med noen utdrag fra kalkunkrølls tekst først. Det er bra. Tilbake til lureriet: Du bruker for eksempel overdreven forsøk på autoritet ovenfor meg med, som om du skulle forklare et dumt lite barn noe : "vet du", "forstår du vel", blinkefjes fordi du prøver å lure meg til å tro at det du sier er noe lurt, og tommel opp som sier noe sånt som "jeg har gitt deg mange gode råd, dette er bare flott, dette er det riktige" Du og din venn som jeg siterer over burde kanskje tenke dere litt om før dere anklager andre for noe personen dere støtter selv driver med. Jeg ser på det omvendt. Kalkunkrøll gjør noe, og så gjør dere akkurat det samme som den dere beskylder, bare argumenterer for det motsatte. Og han du kaller min venn som du også siterte sier ikke at han er enig med kalkunkrøll, han sier bare at han forventer at også personer som ikke ser på seg selv som sex-guder er smarte nok til å argumentere for sine meninger. Kalkunkrøll er selvsagt og har alltid vært en parodibruker som er laget for å fyre opp folk. Jeg fatter ikke at det er så mange som ikke klarer å gjennomskue det. Men moro for oss andre at folk lar seg lure. Hvem er du til å fortelle oss hvorvidt han er seriøs eller ikke? Er det for ekstremt dermed ikke sant? Hva mener du om 9/11 , Auschwitz og ABB. Er dette reelt? For det første er det ikke en menneskerett å få seg verken kjæreste eller sex. Og så er det også mange som ikke er overfladiske og kun bryr seg om utseendet. Overfladiske mennesker har som regel ikke noe mellom øra, og ikke alle kvinner vil ha menn som uten hjerne. Ikke alle jenter som er på byen for å få ons heller. Det er nesten sånn at jeg vurderer å bli feit sånn at jeg slipper å bli lagt an på av sånne eklinger som kalkunkrøll. Jeg klarer heldigvis å holde meg unna dem, men er ikke så morsomt med sånne innpåslitne menn som ser ned på kvinner. Kanskje kalkunkrøll skal vurdere å kjøpe seg en oppblåsbar, så slipper han å tenke på at hun kanskje blir stygg og feit Nei, sex eller kjæreste er ikke en menneskerett. Men ytringsfrihet og meninger er det, og jeg tror uansett kalkunkrøll får sin del av kaken når det kommer til sex. Når jenter noen som er både sterk og ser ut til å ha god selvtillit er dette attraktivt. Tro det eller ei. Jeg er ikke overfladisk, men jeg bryr meg om kropp også. Viss ikke ville det vært lettere å bare gå for gutter. Har du god personlighet? Flott, jeg vil gjerne være vennen din. Føler jeg meg ikke tiltrukket til deg? Janei, det blir ikke noe sex på deg, men vi kan fortsatt være venner. FRIENDZONED! Synd for deg. Du burde ikke spist sjokolade hver dag de siste ti årene. Det er klart du kan velge å bli feit, men drømmemannen din har mest sannsynlig flere å velge mellom, og om de andre også har god personlighet(Pene jenter kan også ha det) så har du ikke en sjanse. Men jeg ser ikke hvordan jeg kunne vært mer attraktiv blant kvinner, enn hva jeg er, Men så går det alltid an å forbedre seg, og om du sier fullt så ekstreme ting i det virkelige liv tror jeg jeg vet hvor du kan starte.I don't give a fuck holdning funker, men den delen hvor du skader jenter er ikke fullt så viktig. Oj, dette ble langt. Endret 11. november 2013 av Pettersenper 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kalkunkrølls budskap er at menn gjør seg for billige på kjøttmarkedet. Så kan man jo diskutere hvorvidt forutsetningene for den konklusjonen er riktige. Hvorfor skal Kalkunkrøll legge seg oppi andre menns sexliv eller hva de liker og tiltrekkes av? Jeg skjønner ikke poenget. jeg legger ikke skjul på at jeg er akkurat det de rette kvinnene vil ha Du er altså det kvinnene du selv ønsker å ha, vil ha. Da er vel alt i sin skjønneste orden? Du har din smak og går etter de kvinner du ønsker å gå etter, og så kan andre ha sin smak. Smaken er som kjent som baken. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvem er du til å fortelle oss hvorvidt han er seriøs eller ikke? Er det for ekstremt dermed ikke sant? Hva mener du om 9/11 , Auschwitz og ABB. Er dette reelt? Jeg er en som har lest flere av trådene til fyren tidligere og ikke er ekstremt naiv. Men akkurat meningene han later som han har virker ikke så fryktelig ekstreme, de er en ganske treffende parodi på gruppen han gir seg ut for å tilhøre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg