Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mye dårlig å se på byen i kveld.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei du sinnssyke :)

Hahaha , javel ja :D

Jeg trenger for det første ikke å begrunne, argumentere eller poengtere noe som absolutt helst ovenfor deg;)

Det at du enten misforstår, ikke velger å forstå, at jeg treffer en nerve hos kanskje deg også, eller det jeg skriver ikke faller i smak hos deg, ja du vet du hva? det gir jeg nokså langt F i :)

Du har en inspirerende approach med tanke på at dette er et diskusjonsforum. Begrunnelse, argumentasjon og poengtering av synspunkter synes jeg vi skal utelate med god samvittighet. La oss heller bruke mer tid på aggressive "hahaha"-formuleringer forkledd bak hyggelige smilefjes. As you were...

• Liker 7
Lenke til kommentar

Du har en inspirerende approach med tanke på at dette er et diskusjonsforum. Begrunnelse, argumentasjon og poengtering av synspunkter synes jeg vi skal utelate med god samvittighet. La oss heller bruke mer tid på aggressive "hahaha"-formuleringer forkledd bak hyggelige smilefjes. As you were...

Hahaha!

Plager det deg at jeg ler? Isåfall, synd trist leit :)

Innlegget er ikke diskuterbart, ikke lagt opp til noen diskusjon heller, foruten krøllen's arrogante, naive og "douchebag" holdning :thumbup:

At han ikke blir tatt seriøst, er helt og holdent hans egen feil , og jeg reagerer som jeg vet alle jeg kjenner hadde gjort :grin:

Uttaler du deg som en tulling, så gjett hva? Da blir du referert til, og behandlet som en også.

At du kanskje er "enig" i innlegget, det får være opp til deg.

Men at DU skal prøve deg på å kritisere hvordan JEG reagerer og responderer på det, det skal du ha LYKKE TIL med ;)

Legger også til ett ; Hahahaha!

Fordi dette er så j*vlig morsomt :grin:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha :rofl:

Jump on the bastard train! Krøllen er fører :)

Kan du ikke prøve å delta i diskusjonen og prøve å vise oss at det du sier er mer rett enn det kalkunkrøll sier i stedet for disse tåpelige forsøkene på å trakassere og latterliggjøre? Det ser ut som om du tar klagen til kalkunkrøll personlig og blir fornærmet. Selv om kalkunkrølls meninger om at vi burde ta vare på oss selv ikke blir tatt godt i mot i et slikt feministisk samfunn skriver han iallefall seriøst, mens du kommer med haha innlegg og kaller alle tullinger. Her er det deg jeg ikke klarer å ta seriøst. Du har en ganske "arrogant, naiv og "douchebag" holdning" og sier at alle som ikke mener det samme som deg tar feil og sier at man kan diskutere det du misliker ved kalkunkrøll, men det er ikke lov til å diskutere det folk misliker ved deg.

Det meste av det kalkunkrøll klager på her er rimelig. Mener du at det er for mye å forvente av en person som bruker tid på å holde seg i form at jenter også holder seg noenlunde i form? Og ikke blir av typen som har "hengefett og valkersom tyter ut av de alt for små overdelene deres" ?

Mener du det er greit at standarden blir slik at bare de som kjøper jenta har en sjans og ende opp med pinglete gutter som setter seg på kne og bønnfaller feite jenter om en klem?

Av og til må ting settes på spissen for å gi effekt. Dette har kalkunkrøll gjort i sitt innlegg. Skrive godt og i en underholdende stil gjør han og.

Stå på kalkunkrøll!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som Kalkunkrøll er vel hovedgrunnen for at jeg går sjeldent ut.

Du beskriver deg selv som gudommeligheten sjøl ovenfor kvinner, men dine tidligere innlegg tyder på at dette er en løgn. Nå skal det sies at det vanker mye rart der ute om kvelden, men holdningen din gjør meg likevel kvalm.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Kan du ikke prøve å delta i diskusjonen og prøve å vise oss at det du sier er mer rett enn det kalkunkrøll sier i stedet for disse tåpelige forsøkene på å trakassere og latterliggjøre? Det ser ut som om du tar klagen til kalkunkrøll personlig og blir fornærmet. Selv om kalkunkrølls meninger om at vi burde ta vare på oss selv ikke blir tatt godt i mot i et slikt feministisk samfunn skriver han iallefall seriøst, mens du kommer med haha innlegg og kaller alle tullinger. Her er det deg jeg ikke klarer å ta seriøst. Du har en ganske "arrogant, naiv og "douchebag" holdning" og sier at alle som ikke mener det samme som deg tar feil og sier at man kan diskutere det du misliker ved kalkunkrøll, men det er ikke lov til å diskutere det folk misliker ved deg.

Det meste av det kalkunkrøll klager på her er rimelig. Mener du at det er for mye å forvente av en person som bruker tid på å holde seg i form at jenter også holder seg noenlunde i form? Og ikke blir av typen som har "hengefett og valkersom tyter ut av de alt for små overdelene deres" ?

Mener du det er greit at standarden blir slik at bare de som kjøper jenta har en sjans og ende opp med pinglete gutter som setter seg på kne og bønnfaller feite jenter om en klem?

Av og til må ting settes på spissen for å gi effekt. Dette har kalkunkrøll gjort i sitt innlegg. Skrive godt og i en underholdende stil gjør han og.

Stå på kalkunkrøll!

For det første er det ikke en menneskerett å få seg verken kjæreste eller sex. Og så er det også mange som ikke er overfladiske og kun bryr seg om utseendet. Overfladiske mennesker har som regel ikke noe mellom øra, og ikke alle kvinner vil ha menn som uten hjerne.

Ikke alle jenter som er på byen for å få ons heller.

Det er nesten sånn at jeg vurderer å bli feit sånn at jeg slipper å bli lagt an på av sånne eklinger som kalkunkrøll. Jeg klarer heldigvis å holde meg unna dem, men er ikke så morsomt med sånne innpåslitne menn som ser ned på kvinner. Kanskje kalkunkrøll skal vurdere å kjøpe seg en oppblåsbar, så slipper han å tenke på at hun kanskje blir stygg og feit :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Stå på kalkunkrøll!

"piperenserbeina deres egner seg som blottet i minikjørt. Nå på vintern ser det jo ennå dummere ut, når de hutrer og fryser i kulda og man nesten kan høre skjelettet dirre der de står og minner mer om ei pissatrengt jentunge som venter på at mamma og pappa skal følge henne på do, enn noe man vil slenge i senga."

"Det mangla ikke på henvendelser, men det er seriøst første kveld dette året jeg virkelig ikke har giddet, men jeg slo av en prat med ei jeg vet er god venninne med ei meget pulbar ei, i håp om at hun etterhvert skulle dukke opp."

"Som sagt som kødder jeg ikke når jeg sier at det eneste pulbare der var et par middelmådige, tynne jenter, den ene med ørnenese, og den andre med kjerringkort hår, men likevel så samlet beilerne seg rundt dem. Desperate en etter en blir de avvist, mens noen få lettlurte, håpefulle får slå seg ned, selv om det tydelig at jentene bare er tørste, og jeg tror knapt det jeg ser, når disse to ansiktstygge jentene med sine medioker kropper faktisk avviser en del atletiske menn i singlet, og kun lar de åpenbart mest spandable slå seg ned. "

"Jeg stakk uansett da utvalget var under min verdighet"

"Fantastisk. Dere billige tullinger som faen ikke klarer å håve i land det absolutt dårligste av det pulbare utgavene kvinner kommer i"

"mens dere tar frustrasjonen utover alle andre, før dere går hjem og runker til tanken på at en annen får slikke disse patterte purkene , vis sanne, og enda mindre lystige ansikt, ikke avsløres før dagen etter"

"disse jentene, nok en gang kun trenger å passe vekten sånn noen lunde, for få spandert både drikke og kunne velge fra øverste hylle av menn. Menn som misbrukes så til de grader, der de blir lovt bj og anal, men kun ender opp med en to-minutter fra slira deres, der hånda hadde gjort samme nytten, der du til og med slipper etterduften av det alkoholstinkende kjønnet hennes."

"Vi går nå inn i den vanskeligste perioden å få sex også. Når kvinsene desperat klynger seg til det første og beste de kan finne, av eldre, middelaldrende økonomisk sterke kjærester, som kan holde rundt dem når lykkepillene deres ikke funker mot mørketid og vinterdepresjonen, og da er det siste vi trenger billig idiotoppførsel som bare resulterer i at vi må ta til takke med det som blir igjen av dvaleliggende, overfora fyller uten reell sexlyst som vet å utnytte desperasjonen deres."

Hmmmm, ja du har absolutt rett! Dette er så modent og korrekt at man har bare bare respekt og takknemlighet å vise til!

B*tch please...

Jeg BURDE kanskje tatt dette som en viss fornærmelse, i og med at jeg selv er en kvinne og det virker som om krøllen ble utelatt brystmelk som barn.

Men gjør jeg det ? Nei ;)

Dette samfunnet er ett stykke unna å være det du kaller "feministisk", da det er likestilling som alltid har vært ett fokus, og det at jeg kommer med "haha innlegg" som du påstår, bryr meg vel midt opp i ** ? Det skjønner du vel. Jeg gjør ikke som krøllen å kaller folk for ditten og datten, og folk får gjerne ha SINE MENINGER, derav at jeg også får ha MINE ;)

Om du ikke tar meg seriøst, det forstår du vel at jeg gir blanke F i :p ?

Jeg har heller ikke sagt at alle som ikke er enige med meg tar feil, men jeg har derimot stått for det jeg skrev, og gjør det fremdeles, og i motsetning til deg, vært helt tydelig på at folk får mene det de vil om innlegget , akkurat som at de skal forstå at jeg skal mene akkurat det jeg gjør, uten at folk som deg prøver å "snu det om" , og få meg til å virke som "arrogant, naiv og douchebag" :D

Folk kan forlange hva søren de enn vil, om det så er å bli forgudet av alle kvinner på denne jord fordi de mener at de er guds gave til oss alle, men folk har også rett til å MENE hva søren de vil tilbake i samme sleng, vet du ;)

Og som jeg skrev TIDLIGERE, så er du aldri fin eller bra nok til å komme med den overmenneskelige, drittsekk holdninga, samtidig som du rakker andre langt ned ;)

Så slutt å lese "mellom linjene", og bruk heller tiden litt mer konstruktivt og les det som faktisk står på innleggene.

:thumbup:

• Liker 4
Lenke til kommentar

For det første er det ikke en menneskerett å få seg verken kjæreste eller sex. Og så er det også mange som ikke er overfladiske og kun bryr seg om utseendet. Overfladiske mennesker har som regel ikke noe mellom øra, og ikke alle kvinner vil ha menn som uten hjerne.

Ikke alle jenter som er på byen for å få ons heller.

Det er nesten sånn at jeg vurderer å bli feit sånn at jeg slipper å bli lagt an på av sånne eklinger som kalkunkrøll. Jeg klarer heldigvis å holde meg unna dem, men er ikke så morsomt med sånne innpåslitne menn som ser ned på kvinner. Kanskje kalkunkrøll skal vurdere å kjøpe seg en oppblåsbar, så slipper han å tenke på at hun kanskje blir stygg og feit :)

Touché! :)

Helt enig med deg!

Så enkelt er det bare.

Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal kverulere, og jeg skjønner ihvertfall ikke hvorfor de gjør det på dette innlegget! :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette virkelig en diskusjon? For meg er det bare krøllis sin sytetråd om hvor under hans verdighet de stakkars jentene på byen var og han tar ikke fem øre for å disse dem og skrive stygge ting om dem.

Jeg synes det er trist at slike holdninger skal støttes.

Hjerne er en fin ting. Greit å kunne føre en fornuftig dialog og slippe å forklare alle vittigheter man kommer med, de er ikke like morsomme tredje gangen.

Man kan le eller gråte. Lady_A og andre velger å le. ;)

Edit: skrivefeil (dumme ipad ;) )

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til Lady_A: Kom med noen argumenter eller noe istedet for å rant'e deg ihjel. For meg fremstår du som en person i desperat forsvarsmodus.

Hvis trådstarter skal få "rante" i vei så må vel andre få lov til det samme i den samme tråden?

Kan du ikke prøve å delta i diskusjonen og prøve å vise oss at det du sier er mer rett enn det kalkunkrøll sier i stedet for disse tåpelige forsøkene på å trakassere og latterliggjøre?

Man blir litt matt når man leser dette. Startinnlegget i denne tråden går jo i sin helhet ut på å trakassere og latterliggjøre folk. Du og din venn som jeg siterer over burde kanskje tenke dere litt om før dere anklager andre for noe personen dere støtter selv driver med.

Denne tråden er basert på ren synsing uten argumentasjon fra trådstarter, ispedd hets og latterliggjøring. Det er ikke akkurat et godt grunnlag for en saklig diskusjon.

Endret av hekomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En av disse kjedelige kveldene der hengefett og valker tyter ut av de alt for små overdelene deres, og de eneste ikke-fråtsende kvinnene er av den sorten som har latt seg lure til å tro ta piperenserbeina deres egner seg som blottet i minikjørt. Nå på vintern ser det jo ennå dummere ut, når de hutrer og fryser i kulda og man nesten kan høre skjelettet dirre der de står og minner mer om ei pissatrengt jentunge som venter på at mamma og pappa skal følge henne på do, enn noe man vil slenge i senga.

Ikke så mye som en eneste fristende kvinne var å se ute i kveld så jeg smurte meg med tålmodighet og kryssa fingrene for at de etterhvert dukka opp, helt forgjeves. Det mangla ikke på henvendelser, men det er seriøst første kveld dette året jeg virkelig ikke har giddet, men jeg slo av en prat med ei jeg vet er god venninne med ei meget pulbar ei, i håp om at hun etterhvert skulle dukke opp. Istedet så var vist den mørkhåra tynne skanken jeg prata med rimelig gira på å få seg noe, for hun benytta seg av alle unnskyldninger i boka til å få kroppskontakt,noe jeg responderte lite på. Hehe, selvfølgelig kom det etterhvert en haug av disse fulle fettkladdene av noen beiler rundt henne, som må ta til takke med hva enn som er i synsfeltet, som etterhvert stjal oppmerksomheten hennes, som var like greit, og det ga meg en strålende oppvisning i mannlig desperasjon og kvinnelig prinsessenykker.

Som sagt som kødder jeg ikke når jeg sier at det eneste pulbare der var et par middelmådige, tynne jenter, den ene med ørnenese, og den andre med kjerringkort hår, men likevel så samlet beilerne seg rundt dem. Desperate en etter en blir de avvist, mens noen få lettlurte, håpefulle får slå seg ned, selv om det tydelig at jentene bare er tørste, og jeg tror knapt det jeg ser, når disse to ansiktstygge jentene med sine medioker kropper faktisk avviser en del atletiske menn i singlet, og kun lar de åpenbart mest spandable slå seg ned.

Den ene av dem, den fineste pga hun i det minste hadde langt hår, vekslet jeg noen blikk og ord med tidligere, og det er tydelig at hun egentlig er klar over at hun ikke er noe glansbilde, men likevel innbiller seg at menn ser noe annet i henne, selv om de tydelig viser desperasjon. Men det stopper henne ikke fra å nyte den oppmerskomheten hun får. Så entrer faktisk en rimelig oppegående fyr, som trener på samme sted som meg, og som absolutt har en respektabel fysikk, og kanskje til og med har mer drag enn meg, og slår seg ned som om han eier stedet, noe jeg egentlig ikke ville ha noe av, så jeg spurte han om han ville bli med videre å finne et mer interessant sted med bedre damer. Før den skanken med den fine venninna avbrøt oss og la sin elsk på han. Og han avviste henne faktisk ikke, til tross for at han kunne gjort mye bedre, om han ble med videre.

Jeg stakk uansett da utvalget var under min verdighet, i det jeg blir vitne til flere av de frustrerte stakkarene som ikke engang lykkes med de makabre, pinlig lave standarene sine, knuffe seg imellom og begynner å lage bråk de vil ta utenfor. En blir dytta til så han ramler borti meg, selv om jeg ikke har meldt meg inn shitkonkuransen om disse to ribba hønsevingene , så jeg slang fyren tilbake i kødden, og endte opp med muntlig beskjed om å forlate stedet fra dørvakten, til tross for at jeg alt var på vei ut. Og i det jeg tar en siste titt bort i kroken av dette gjøkeredet så sitter virkelig den der infantile tassen uten pupper med beina bretta ut over vår don juan og kliner.

Fantastisk. Dere billige tullinger som faen ikke klarer å håve i land det absolutt dårligste av det pulbare utgavene kvinner kommer i, og likevel ikke gir dere, men faktisk denger løs på hverandre fordi dere mislykkes i å underby hverandre og får et kaldt avslag etter at de har klart å lure fra dere de dårlige bevarte pengene deres og drikker de opp sleskt foran øynene deres,, mens dere tar frustrasjonen utover alle andre, før dere går hjem og runker til tanken på at en annen får slikke disse patterte purkene , vis sanne, og enda mindre lystige ansikt, ikke avsløres før dagen etter.Noe dere burde terpe på så traumene sitter, den dagen dere mot alle odds lykkes, så dere ser at disse fyllehønsene ikke er verdt alt det dere går gjennom. Og kanskje med en viss standard, så vokser det frem kvinner det er verdt å ta med seg hjem, i stedet for at disse jentene, nok en gang kun trenger å passe vekten sånn noen lunde, for få spandert både drikke og kunne velge fra øverste hylle av menn. Menn som misbrukes så til de grader, der de blir lovt bj og anal, men kun ender opp med en to-minutter fra slira deres, der hånda hadde gjort samme nytten, der du til og med slipper etterduften av det alkoholstinkende kjønnet hennes.

Vi går nå inn i den vanskeligste perioden å få sex også. Når kvinsene desperat klynger seg til det første og beste de kan finne, av eldre, middelaldrende økonomisk sterke kjærester, som kan holde rundt dem når lykkepillene deres ikke funker mot mørketid og vinterdepresjonen, og da er det siste vi trenger billig idiotoppførsel som bare resulterer i at vi må ta til takke med det som blir igjen av dvaleliggende, overfora fyller uten reell sexlyst som vet å utnytte desperasjonen deres. Kjenner du noen som passer beskrivelsen, ikke ta dem med på byen, ikke heng med dem, ikke omgås dem. Slutt og vær billig, det faller bare tilbake på dere selv og resten. La jentene jobbe litt for oppmerksomheten.

+1million.

Lenke til kommentar

Kalkunkrøll er selvsagt og har alltid vært en parodibruker som er laget for å fyre opp folk. Jeg fatter ikke at det er så mange som ikke klarer å gjennomskue det. Men moro for oss andre at folk lar seg lure.

Joa, gjennomskuer det nok. A la mitt første innlegg ;)

Men som sagt så kjenner jeg jo han ikke , så han kan for all del mene det han skriver.

Nevertheless.. Jeg takker han for å virkelig gi meg noe å le av :)

Disse individene som prøver å "støtte" han, eller fyre seg opp av mine innlegg derimot.. Hahah, ja dem vet jeg ikke helt hvordan det er med :p

Er vel bare å gi opp å forstå alle sammen :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha!

Plager det deg at jeg ler? Isåfall, synd trist leit :)

Innlegget er ikke diskuterbart, ikke lagt opp til noen diskusjon heller, foruten krøllen's arrogante, naive og "douchebag" holdning :thumbup:

At han ikke blir tatt seriøst, er helt og holdent hans egen feil , og jeg reagerer som jeg vet alle jeg kjenner hadde gjort :grin:

Uttaler du deg som en tulling, så gjett hva? Da blir du referert til, og behandlet som en også.

At du kanskje er "enig" i innlegget, det får være opp til deg.

Men at DU skal prøve deg på å kritisere hvordan JEG reagerer og responderer på det, det skal du ha LYKKE TIL med ;)

Legger også til ett ; Hahahaha!

Fordi dette er så j*vlig morsomt :grin:

Takk for at du bekrefter innlegget mitt ved å bare dure på med samme teknikk for å overbevise meg. Jeg er sikker på at du er en ressurs hver gang bestevenninna di havner i en showdown i skolegården, men dette forumet er ikke en boksekamp hvor du står ringside og "masserer ryggen" på din favoritt mellom slaga (slik som du blant annet gjør med den der "apply water to burned area"-greia di).

Jeg hadde håpet at du kunne fremstå litt mer "ryddig" i diskusjonen din, uten at jeg nødvendigvis krever at du skal respektere Kalkunkrølls holdninger av den grunn. Det var alt, egentlig.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Takk for at du bekrefter innlegget mitt ved å bare dure på med samme teknikk for å overbevise meg. Jeg er sikker på at du er en ressurs hver gang bestevenninna di havner i en showdown i skolegården, men dette forumet er ikke en boksekamp hvor du står ringside og "masserer ryggen" på din favoritt mellom slaga (slik som du blant annet gjør med den der "apply water to burned area"-greia di).

Jeg hadde håpet at du kunne fremstå litt mer "ryddig" i diskusjonen din, uten at jeg nødvendigvis krever at du skal respektere Kalkunkrølls holdninger av den grunn. Det var alt, egentlig.

Vet du hva , tolke som du tolke vil :thumbup:

Kan godt "finne på" noen flotte adjektiv på deg også , men (til din store overraskelse), så har jeg verken tid, ungdomsår, eller ork til det.

Om det er noen som fremstår som "uryddig" her, så er det vel blant annet du :)

"Teknikk", "Overbevise" ... hahaha :p Jahaaa ja :p Som om jeg gir fem flate øre for å prøve å legge no krefter i å "overbevise" deg om noe som helst :p Du er litt vittig du også jo :)

Hahaha :D

Ble du fornærma for at jeg lo nå igjen kanskje?

Veeel igjen så blir min respons til det (ja, du vet det kommer)

Synd, trist , leit.

Voks opp bittelitt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...