Populært innlegg Kalkunkrøll Skrevet 9. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2013 En av disse kjedelige kveldene der hengefett og valker tyter ut av de alt for små overdelene deres, og de eneste ikke-fråtsende kvinnene er av den sorten som har latt seg lure til å tro ta piperenserbeina deres egner seg som blottet i minikjørt. Nå på vintern ser det jo ennå dummere ut, når de hutrer og fryser i kulda og man nesten kan høre skjelettet dirre der de står og minner mer om ei pissatrengt jentunge som venter på at mamma og pappa skal følge henne på do, enn noe man vil slenge i senga. Ikke så mye som en eneste fristende kvinne var å se ute i kveld så jeg smurte meg med tålmodighet og kryssa fingrene for at de etterhvert dukka opp, helt forgjeves. Det mangla ikke på henvendelser, men det er seriøst første kveld dette året jeg virkelig ikke har giddet, men jeg slo av en prat med ei jeg vet er god venninne med ei meget pulbar ei, i håp om at hun etterhvert skulle dukke opp. Istedet så var vist den mørkhåra tynne skanken jeg prata med rimelig gira på å få seg noe, for hun benytta seg av alle unnskyldninger i boka til å få kroppskontakt,noe jeg responderte lite på. Hehe, selvfølgelig kom det etterhvert en haug av disse fulle fettkladdene av noen beiler rundt henne, som må ta til takke med hva enn som er i synsfeltet, som etterhvert stjal oppmerksomheten hennes, som var like greit, og det ga meg en strålende oppvisning i mannlig desperasjon og kvinnelig prinsessenykker. Som sagt som kødder jeg ikke når jeg sier at det eneste pulbare der var et par middelmådige, tynne jenter, den ene med ørnenese, og den andre med kjerringkort hår, men likevel så samlet beilerne seg rundt dem. Desperate en etter en blir de avvist, mens noen få lettlurte, håpefulle får slå seg ned, selv om det tydelig at jentene bare er tørste, og jeg tror knapt det jeg ser, når disse to ansiktstygge jentene med sine medioker kropper faktisk avviser en del atletiske menn i singlet, og kun lar de åpenbart mest spandable slå seg ned. Den ene av dem, den fineste pga hun i det minste hadde langt hår, vekslet jeg noen blikk og ord med tidligere, og det er tydelig at hun egentlig er klar over at hun ikke er noe glansbilde, men likevel innbiller seg at menn ser noe annet i henne, selv om de tydelig viser desperasjon. Men det stopper henne ikke fra å nyte den oppmerskomheten hun får. Så entrer faktisk en rimelig oppegående fyr, som trener på samme sted som meg, og som absolutt har en respektabel fysikk, og kanskje til og med har mer drag enn meg, og slår seg ned som om han eier stedet, noe jeg egentlig ikke ville ha noe av, så jeg spurte han om han ville bli med videre å finne et mer interessant sted med bedre damer. Før den skanken med den fine venninna avbrøt oss og la sin elsk på han. Og han avviste henne faktisk ikke, til tross for at han kunne gjort mye bedre, om han ble med videre. Jeg stakk uansett da utvalget var under min verdighet, i det jeg blir vitne til flere av de frustrerte stakkarene som ikke engang lykkes med de makabre, pinlig lave standarene sine, knuffe seg imellom og begynner å lage bråk de vil ta utenfor. En blir dytta til så han ramler borti meg, selv om jeg ikke har meldt meg inn shitkonkuransen om disse to ribba hønsevingene , så jeg slang fyren tilbake i kødden, og endte opp med muntlig beskjed om å forlate stedet fra dørvakten, til tross for at jeg alt var på vei ut. Og i det jeg tar en siste titt bort i kroken av dette gjøkeredet så sitter virkelig den der infantile tassen uten pupper med beina bretta ut over vår don juan og kliner. Fantastisk. Dere billige tullinger som faen ikke klarer å håve i land det absolutt dårligste av det pulbare utgavene kvinner kommer i, og likevel ikke gir dere, men faktisk denger løs på hverandre fordi dere mislykkes i å underby hverandre og får et kaldt avslag etter at de har klart å lure fra dere de dårlige bevarte pengene deres og drikker de opp sleskt foran øynene deres,, mens dere tar frustrasjonen utover alle andre, før dere går hjem og runker til tanken på at en annen får slikke disse patterte purkene , vis sanne, og enda mindre lystige ansikt, ikke avsløres før dagen etter.Noe dere burde terpe på så traumene sitter, den dagen dere mot alle odds lykkes, så dere ser at disse fyllehønsene ikke er verdt alt det dere går gjennom. Og kanskje med en viss standard, så vokser det frem kvinner det er verdt å ta med seg hjem, i stedet for at disse jentene, nok en gang kun trenger å passe vekten sånn noen lunde, for få spandert både drikke og kunne velge fra øverste hylle av menn. Menn som misbrukes så til de grader, der de blir lovt bj og anal, men kun ender opp med en to-minutter fra slira deres, der hånda hadde gjort samme nytten, der du til og med slipper etterduften av det alkoholstinkende kjønnet hennes. Vi går nå inn i den vanskeligste perioden å få sex også. Når kvinsene desperat klynger seg til det første og beste de kan finne, av eldre, middelaldrende økonomisk sterke kjærester, som kan holde rundt dem når lykkepillene deres ikke funker mot mørketid og vinterdepresjonen, og da er det siste vi trenger billig idiotoppførsel som bare resulterer i at vi må ta til takke med det som blir igjen av dvaleliggende, overfora fyller uten reell sexlyst som vet å utnytte desperasjonen deres. Kjenner du noen som passer beskrivelsen, ikke ta dem med på byen, ikke heng med dem, ikke omgås dem. Slutt og vær billig, det faller bare tilbake på dere selv og resten. La jentene jobbe litt for oppmerksomheten. 32 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Well said! Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 du virker ganske bitter, men kjenner godt igjen det bilde du maler. hvilken by holder du til i? 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Oj. Nå må jeg kjøre en purge på mitt korttids-minne. Noe annet ville være helt uforsvarlig. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg tole Skrevet 9. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2013 Hvor mange er med på en kronerulling sånn at vi kan skaffe Kalkunkrøll en realdoll ? 31 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hvor mange er med på en kronerulling sånn at vi kan skaffe Kalkunkrøll en realdoll ? Vet ikke, kommer de i Kalkunkrøll-edition? 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lady_A Skrevet 9. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2013 Hahahahaha! jeg ler godt nå!Du krøll, har det noengang slått deg at du (etter dine egne beskrivelser) er like "billig" , som disse individene du prøver å rakke ned på ?Bitter much? I think yeeees.Og du taster løs, som om du skulle vært guds gave til kvinnen, noe jeg tviiiiiiler veldig sterkt på, da denne tilsynelatende arrogante, naive og douchebag holdningen din stinker helt hit.Jeeeez, hahaha, nå har man lest DET også ja. Takk for en GOD LATTER! 50 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hvor mange er med på en kronerulling sånn at vi kan skaffe Kalkunkrøll en realdoll ? Hahah! jeg tror krøllen trenger mer enn en realdoll. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 9. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Kan faktisk si meg litt enig i det han sier. Jeg får ofte avsmak for byen en lørdag kveld. Mye dårlig oppførsel og høy promille, ikke eksisterende folkeskikk og denne klyngen av desperate menn og selvgode damer. Var tidligere imorges en slosskamp utenfor mitt vindu.Synes derimot dette var gamle nyheter, bra damer finner man ikke på byen. Endret 9. november 2013 av Laughing Madcap 22 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kan faktisk si meg litt enig i det han sier. Jeg får ofte avsmak for byen en lørdag kveld. Mye dårlig oppførsel og høy promille, ikke eksisterende folkeskikk og denne klyngen av desperate menn og selvgode damer. Var tidligere imorges en slosskamp utenfor mitt vindu. Synes derimot dette var gamle nyheter, bra damer finner man ikke på byen. Hahaha, jeg ler fremdeles av krøllen. Altså, he made my night. Jarraa, får ofte avsmak jeg også, ikke no tvil om det, er mye rare greier ute på byen, både utenfor utestedene (på gata) i Oslo, ligeså som inne på utestedene. Men ikke alltid. Men det er ikke poenget her Krøllen ville jo få frem at han er guds gave til kvinnen, (ett kjønn jeg ikke helt klarer å finne ut av hvorfor han er så bitter til), og at ja, selvom mye av det han fant ute på byen var "billig" , og med forenklede ord: Søppel, så er jo han selv ett varp og fant ikke noen verdig han nok til å bli med han hjem som han kunne "slenge" i senga. Hahaha! Dette er virkelig noe av det mest underholdene jeg har lest her inne på diskusjon.no 5 Lenke til kommentar
just1user Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 *finner frem popcornet* o_O Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 *finner frem popcornet* o_O Gjør deg klar for årets komedie! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg BadCat Skrevet 9. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Kanskje du skal innse at kvinner ikke eksister for din nytelse og at verden består av mangfold. Det er mange tilfeldige folk på byen og du er én av de. Det har aldri vært slik at det er bare en type "vellykkede" folk å finne på byen, bestandig en blanding av karakterer og utseender fra A til Å. Har det noen gang slått deg at enkelte kanskje er ute for å ha det gøy, treffe bekjente eller få et avbrekk og at ikke alle kun er ute for å sjekke standen på kveldens kjøttmarked? Fælt så overfladisk du vurderer andre mennesker, hva gjør deg så fantastisk? Din forakt for andre tilsier at du er et mye dårligere menneske enn de du henger ut. Bli voksen og lær deg å glede deg over det som du liker uten å rakke ned på andre. Folk som har kommet litt på vei ferdes kanskje ikke så ofte på byen, holder seg stort sett til sine lukkede kretser og skjønner at de kommer lengre ved å invitere venner og bekjente på middag eller filmkveld enn å hive rundt seg med tusenlapper på byen. Du trenger ikke invitere folk du ikke liker i din private sfære, men når du går på byen må du akseptere at ikke alle er etter dine preferanser eller så har du faktisk ikke noe der å gjøre. Hvis du er fornuftig holder du deg hjemme til du får et bedre syn på andre mennesker. Endret 9. november 2013 av BadCat 35 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Nå er ikke jeg noe fan av krøllen, men det er faktisk ikke å stikke under en stol at det er mye i hans beskrivelse av bylivet. Jeg gidder ikke byen mer, er ute kanskje to ganger i året, som oftest med samme nedslående følelse av at utelivet har gått ut på dato... Endret 9. november 2013 av Leo_ 4 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kalkunkrøll har tidligere indikert at han "opererer" i Trondheimsområdet, eller er det noe jeg har misforstått? Jeg henger selv i Trondheim, og mener personlig at han er inne på noe. Uteliv i helgene er skittent, skittent, skittent på mange av utestedene. I motsetning til Kalkunkrøll mener jeg at det er mange alrighte damer (utseendemessig) å hvile øynene på, men adferden er i ferd med å skli ut. Jeg styrer med vilje unna steder som Gossip, Downtown, etc. Å gå hardt ut mot utseendet til folk synes jeg er lumpent av Kalkunkrøll, men å ta et lite oppgjør med den sosiale dynamikken han opplever synes jeg er helt innafor. 6 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Første post er litt som en monolog fra American Psycho, kjølig og kompromissløs. Forskjellen er at nevnte bok er mye mye mye dystrere, og jeg regner med at trådstarter er en fornuftig fyr som ikke fortjener å assosieres med karakteren i boken på noen måte. 4 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Du virker bitter for at du ikke fikk deg et ligg. 2 Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Huff, stakkars lille mannebein...du må ha et tøft liv. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det er godt folk har forskjellig smak. Den enes troll er den andres prinsesse. Endret 9. november 2013 av hekomo 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Synes det er bra krølle er så hot jeg Tydelig en ettertraktet og gjev kar dette her altså! Ikke rart at ingen lever opp til hans nivå Jeg har sagt det før og sier det igjen, du virker bitter krøllis. Hva har skjedd? Om du trenger å prate og ikke vil kjennes igjen, så finnes anonymfunksjonen. Synd det ikke ble noe pels på knaggen din da! Bedre lykke neste gang, kanskje du finner noen som setter pris på din litt småbitre form for humor og kanskje noen som vil endre ditt syn på ca alle kvinner i hele verden Nei, må ta vare på deg selv krølle. Du er noe for deg selv Jeg kan jo ikke annet enn å smile 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg