MPCME Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Om det manglr bokstaver i noen ord er det på grunn av prblemet. Kjøpte et gtx770 eksra for sli. Deteer først gang eg prøver dette. Får ektrem lag overalt. spill, interett, skrivebordet. altså skjeren fryser i 1 sek ca. hvert 2 sekund. Inkluderer lyd, tastetrykk, og bilde. Temperaturer er ok. Altså under frs registreres ikke tasttrykk 30 grader CPU 30 grader GPU-1 25 grader GPU-2 Specs: Asus Z87-pro 8GB RAM kingston HyperX Samsung 840 250gb SSD Seagate 2TB HDD 2 2,5" hdd fa gamle laptopr Asus GTX 770 MSI GTX 770 XFX 800W PSU Black edition I5 4670k Ikke overklokket Prøvd: oppdatere driver (oppdaterer liste etterhvet som jeg får tips ) Trenger dere mer info, si ifra takk på forhånd Lenke til kommentar
milze Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Om det manglr bokstaver i noen ord er det på grunn av prblemet. Kjøpte et gtx770 eksra for sli. Deteer først gang eg prøver dette. Får ektrem lag overalt. spill, interett, skrivebordet. altså skjeren fryser i 1 sek ca. hvert 2 sekund. Inkluderer lyd, tastetrykk, og bilde. Temperaturer er ok. Altså under frs registreres ikke tasttrykk 30 grader CPU 30 grader GPU-1 25 grader GPU-2 Specs: Asus Z87-pro 8GB RAM kingston HyperX Samsung 840 250gb SSD Seagate 2TB HDD 2 2,5" hdd fa gamle laptopr Asus GTX 770 MSI GTX 770 XFX 800W PSU Black edition I5 4670k Ikke overklokket Prøvd: oppdatere driver (oppdaterer liste etterhvet som jeg får tips ) Trenger dere mer info, si ifra takk på forhånd Har du koblet strømkablene i PSUen til skjermkortet? Tror jeg fikk lignende problemer da jeg ikke koblet i 6600GTen i sin tid Endret 9. november 2013 av milze Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Har du koblet strømkablene i PSUen til skjermkortet? Tror jeg fikk lignende problemer da jeg ikke koblet i 6600GTen i sin tid har strømkabler i begge kortene. glemte første gangen, da ble kke kortet opdaet. oppdaterte nttp til win8.1, hjalp ikke. kan også nevne at når jeg ikke har sli aktiert, såfryser det fotsatt lit, mn ikke så mye. Håper dere klarer å lese alt, orke ike å fikse skriivefeilan to many to handle Endret 9. november 2013 av gangangan Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Tror ikke det er skjermkortene som gjør at det fryser. Prøvd å koble skjerm rett på Hovedkortet? Prøv å gå i oppgavebehandling for å se om det er noe der som kan være årsaken. Endret 9. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Test med DPC latency og eliminer programmer og maskinvare en etter en. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ja, om du har vært i bios og satt alt på rett plass der og har oppdaterte drivere og at bryteren på HK er satt i SLI så skal det ikke være noe problem.BmOnline Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Fant problemet. Var en innstilling i bios som var feil. Nå funker alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå